رونمایی از کلوپ رسمی ورزشی اطلس خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رونمایی از کلوپ رسمی ورزشی اطلس خودرو

رونمایی از کلوپ رسمی ورزشی اطلس خودرو

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی شرکت اطلس‌خودرو، نماینده اصلی کیاموتورز در ایران از رونمایی کلوپ رسمی ورزشی این شرکت خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، مرضیه کثیری مدیر بازاریابی شرکت اطلس خودرو، هدف اصلی این کلوپ ورزشی را ایجاد فضایی جهت تبادل نظر در خصوص مباحث ورزشی و سلامت جامعه و همچنین تقویت انگیزه و روحیه ورزش دوستی در میان نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: این فضای مجازی مجموعه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز شامل اخبار، تصاویر، فیلم، اپلیکیشن و مهمتر از آن مسابقه، جایزه و قرعه کشی است و ثبت نام در آن برای همه علاقه مندان آزاد و رایگان است.
وی افزود: مسابقه “آقای پیشگو” که در قالب کلوپ اطلس‌کاپ برگزار می شود، رقابتی است از جنس پیش بینی رایگان نتایج بازی ها که بیش ۳۱۸ جایزه نقدی و غیر نقدی برای آن در نظر گرفته شده است؛ پس از هر بازی قرعه‌کشی انجام می شود و نتایج آن نیز اعلام خواهد شد و هر فرد حتی اگر برنده جایزه هم شده باشد مجاز است شانس خود را در قرعه کشی بعدی هم امتحان کند.
کثیری تصریح کرد: اطلس خودرو با ورزش پیمانی چندین ساله دارد، این شرکت وظیفه حمایتی خود از ورزش را با حمایت از تنیس و اسکی آغاز کرد و در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات اسکی شمشک در سال ۸۷، فستیوال مینی تنیس در سال ۸۸، جام‌تنیس کیا در سال ۸۹ و تنیس فیوچرز کیش در سال ۹۲ حضور پررنگی داشت و در نهایت امسال، همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل از کلوپ رسمی ورزشی Atlas Cup رونمایی کرد.
وی اظهارداشت: شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی کمپانی‌کیاموتورز که امروزه به عنوان یک برند ورزش‌دوست در سراسر دنیا شناخته می شود، ترویج و رونق ورزش در ایران را به عنوان یکی از رویکردها و مسوولیت‌های اصلی خود برگزیده است و با این نگرش همواره اقدام به حمایت از رویدادهای ورزشی و جامعه ورزش کشور در چارچوب مسئولیت های اجتماعی کرده است.
کثیری افزود: اطلس خودرو بر این باور است که هر شرکت تجاری وظیفه سنگینی در قبال رشد و سلامت جامعه بر عهده دارد، بدون شک نمیتوان نقش تأثیر گذار ورزش را در پویایی جسمی و روحی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان نادیده گرفت.
علاقه مندان به شرکت در قرعه کشی، می توانند پس از عضویت رایگان در سایت اطلس کاپ به آدرسatlaskhodro.hyperclubz.com، بازی‌ها راپیش بینی کرده و شانس خـود را در هـر ۶۴ مسابقه جـام جهانی امتحان کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.