رونمایی از گشت ارشاد ۲ در جشنواره فیلم فجر

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:فیلم سینمایی «گشت ارشاد۲» درحال فیلمبرداری است و قرار است در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

رونمایی از گشت ارشاد 2 در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی اولین بار در سال به سینماها آمد و با موضوع و سبک متفاوت خود باعث شد عده بسیاری از سینما دوستان به سمت این فیلم پیدا کنند. البته سری اول این فیلم با حواشی بسیاری رو به رو شد.این فیلم در حال حاضر فیلمبرداری سری دوم خود را در تهران پشت سرمی‌گذارد و تاکنون ۶۰ درصد از آن را ضبط کرده است. حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند که تا به حال در لوکیشنهای مختلف جلوی دوربین این فیلم حاضر شده‌اند.

مهدی ماهانی آخرین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده و طی روزهای آینده دو بازیگر دیگر اضافه خواهند شد. حسن ایوبی نیز تدوین این فیلم را عهده دار است.این فیلم به صورت همزمان با فیلمبرداری تدوین می‌شود و قرار است در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.در خلاصه داستان «گشت ارشاد۲» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد تهیه می شود آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند . عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته . این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره ….

برخی از عوامل فیلم سینمایی «گشت ارشاد۲» عبارتند از: کارگردان : سعید سهیلی، فیلمنامه نویسان : مهدی محمدنژادیان  و سعید سهیلی، مدیرفیلمبرداری : مسعود سلامی، طراح صحنه : عباس بلوندی، تدوینگر : حسن ایوبی، طراح لباس : مهناز غنی، مدیرصدابرداری : عباس رستگارپور، مجری طرح و مدیر تولید : رحمت عبدالله زاده.

رونمایی از گشت ارشاد 2 در جشنواره فیلم فجر

رونمایی از گشت ارشاد 2 در جشنواره فیلم فجر

رونمایی از گشت ارشاد 2 در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار خبر: ۷ August 2016 | 11:01 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.