رونمایی از گواردیولا در فرودگاه مونیخ / پپ چهار ماهه زبان آلمانی یاد گرفت

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > فوتبال جهان – خبرنگار روزنامه بیلد ، پپ گواردیولا را در ورودش به مونیخ همراهی کرده و از حضور این مربی موفق اسپانیایی در آلمان گزاشی تهیه کرده است.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز؛ پپ گواردیولا با پرواز شماره ۸۱۵ لوفت هانزا وارد آلمان شد تا درمراسم معارفه و اولین کنفرانس خبری اش در مونیخ حضور داشته باشد. ماریا کریستانا و دومنک دستیارش هم در این سفر او را همراهی می کردند و نکته جالب این بود که در طول پرواز از بارسلون به مونیخ به زبان آلمانی با خبرنگار بیلد صحبت می کرد و اشاره کرد که در عرض چهار ماه گرامر آلمانی را بخوبی یاد گرفته است. اما با این حال بیشتر سعی داشت تا چند جمله را تکرار کند و تسلطش را روی تلفظ بعضی کلمات آن بیشتر نشان دهد از جمله جمله “نیاز دارم دربارهٔ بعضی مسائل با بازیکنان صحبت کنم.”

گواردیولا

او حتی در فرودگاه هم یادداشت‌های آلمانی اش را مرور می کرد و سعی می کرد تا بعضی اشتباهات را اصلاح کند. دومنک دستیار او هم با زبان آلمانی کاملا آشنایی دارد و به بیلد گفت:«یک زمان در مدرسه برای چند سال آلمانی خوانده بودم و دربارهٔ مونیخ چیزهای بسیاری می دانم. »
استقبال از گواردیولا در همان بیزینس کلاس هواپیما آغاز شد و سه نفر از مسافران قبل از اینکه او پیاده شود ، عکسی به یادگار با او گرفتند.هواپیما در ساعت ۲۰٫۱۹ دقیقه فرود امد و پپ بسیار زود در بخش وی آی پی توسط دو نفر از نمایندگان باشگاه بدرقه شد و به سمت هتل رفت. کنفرانس خبری پپ دیروز ساعت ۱۲ به وقت مونیخ برگزار شد و قرار بود تا هاینکس هم در این برنامه حضور داشته باشد اما قطعا اولین سوالی که خبرنگاران از او می پرسیدند این بودکه پس از برتری مطلق در بوندس لیگا و سه قهرمانی که برای اولین بار نصیب بایرن و یک تیم آلمانی شد، واقعا این مربی اسپانیایی در فکر چه چیزی است ؟
چند تن از بازیکنان حال حاضر و قبلی او به این سوال پاسخ داده اند . فرانک ریبری با بی اعتنایی گفت :«واقعا نمی دانم او چه کار می خواهد بکند شاید درفکر این می باشند که یک جام تازه اختراع کنند ؟»
فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم گفت :«فکر می کنم امسال برای همه ما خاطره انگیزترین سال بود ولی سالهای بهتری با مربی تازه در راه است و شاید گرفتن سه جام تکرار شود .»
داوید ویا مهاجم بارسا هم گفت :«او مربی بزرگی است که بازی کردن در هر تیمی مقابل او مشکل است و مطمئن هستم بایرن را هم به استانداردهای تازهی می رساند. »
۴۱۲۸۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.