رونمایی سامسونگ از تلفن هوشمند دو سیم‌ کارته اش/ عکس

در حالی که سامسونگ راه خود را در طراحی ابزارهای شیک و کاربردی در میان مردم به خوبی باز کرده، به تازگی نیز از گوشی هوشمند جدیدش با نام GALAXY S DUOS پرده‌برداری کرده که در نگاه اول به نظر می‌رسد بسیار شبیه به گلکسی S III است، در حالی که این گوشی جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.
گفته می‌شود که این گوشی از ماه سپتامبر ابتدا وارد بازار اروپا و سپس بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی یک صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA از نوع TFT LCD و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد و مجهز به سیستم عامل  آندرویید نسخه بستنی حصیری ۴٫۰ است.
به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر مطمئن شده که گلکسی S III بسیار موفق بوده و به همین دلیل نیز این گوشی جدید را نیز شبیه به آن طراحی کرده است. البته به نظر نمی‌رسد که سرعت و ویژگی‌های این گوشی به پای گلکسی S III برسد.
گوشی دو سیم کارته سامسونگ مجهز به یک حافظه داخلی ۴ گیگابایتی است و فقط با کارت‌های میکرو اس‌دی کار می‌کند و می‌تواند تا ۳۲ گیگ ظرفیت ذخیره‌ سازی‌‌اش را ارتقا دهد. GALAXY S DUOS از فناوری بلوتوث ۳٫۰ پشتیبانی می‌کند.
اما جالب توجه اینجاست که این گوشی قادر است دو شماره تلفن را با یک سیگنال بگیرد. در واقع، کاربر این گوشی این امکان را دارد که به طور همزمان دو تماس از دو سیم کارت مجزا را دریافت کند.
 

منبع: اسلش گی.یر

۴۰۳۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.