رونمایی سامسونگ از صفحه نمایش های منحنی در اکتبر

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

صفحه نمایش های منحنی به سرعت در حال گسترش در بازار می باشند و سامسونگ یکی از شرکت های پیشگام در این عرصه است. حالا این شرکت اعلام کرده است که به زودی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش منحنی را روانه بازار خواهد کرد

بازاریاب استراتژیک این شرکت هم گفت : این گوشی هوشمند در ماه آینده به صورت محلی راه اندازی خواهد شد اما جزئیات بیشتر در مورد آن فعلا معلوم نیست.

اوایل سال جاری بود که در نمایشگاه CES سامسونگ نمونه اولیه از صفحه نمایش های منحنی را نشان داد، که از تکنولوژیِ آن در بعضی از خطوط تلویزیون های هوشمند استفاده شد. اما اندازه یک گوشی هوشمند با تلویزیون و میدان دید منحنی آن بسیار متفاوت است.

ماه قبل بود که سامسونگ با Galaxy Gear وارد بازار ساعت های هوشمند شد. البته خبر ها حاکی از آن است که اپل هم در حال تلاش برای معرفی چنین محصولی به بازار است. اما فعلا سامسونگ در حال تبلیغ در ایالات متحده است تا بگوید که اولین شرکتی بوده که چنین ساعتی را به بازار ارائه کرده است.

با این حال Galaxy Gear با تازهترین دستگاه های سامسونگ – نوت ۳ و S4- همگام سازی شده است و می توان از اطلاعات ساعت هوشمند در این گوشی ها استفاده کرد. البته این ساعت هوشمند با انتقادهایی هم روبرو شده است و منتقدان معتقدند سامسونگ در عرضه این ساعت به بازار عجله کرده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.