رونمایی نسیان از موتور جدید سوپر اسپرت‌ها

به صورت رسمی این پلتفرم در مسابقات سال ۲۰۲۴ موسوم به V8 Supercars Championship رونمایی خواهد شد که به وضوح یک مدل اصلاح شده از موتور ۵٫۶ لیتری V8 است که پیش از این در خودروهایی مسابقه‌ای موسوم به آرمادا،تیتان و.. به کاربرده شده بود.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:اینفینیتی بازوی خودروهای لوکس نیسان است  که البته موتور V8S آن در حال خارج شدن از صف مدعیان بود اما این خودروساز ژاپنی به تازگی از VK56DE رونمایی کرده است تا نشان دهد بیش از این علاقه ندارد که از صف مدعیان دور بماند.

به صورت رسمی‌این پلتفرم در مسابقات سال ۲۰۲۴ موسوم به  V8 Supercars Championship رونمایی خواهد شد که به وضوح یک مدل اصلاح شده از موتور ۵٫۶ لیتری V8 است که پیش از این در خودروهایی مسابقه‌ای موسوم به آرمادا،تیتان و.. به کاربرده شده بود .

بخش رسمی‌مسابقات موتور اسپرت نیسان در این مورد اطلاعیه‌ای منتشر کرد و به صورت رسمی‌اعلام کرد که برای اولین بار در مسابقات  FIA GT1 از معماری جدید یعنی VK56DE استفاده خواهد شد.

بر اساس اعلام رسمی‌نیسان این موتور به صورت پیش فرض دارای قدرت پیشرانه ۳۲۰ اسب بخار است و البته از نیسان انتظار می‌رود به زودی اولین ماشین مسابقه V8  بر اساس سیستم جدید را نیز رونمایی کند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.