رونی: چه چیز بالاتر از این که اسپانیا را شکست دهیم؟

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۱:۵۸:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که تیم کشورش با شکست دادن تیم‌های بزرگ قهرمان یورو ۲۰۱۲ خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وین رونی پس از تحمل ۲ جلسه محرومیت خود به دلیل اخراج برابر مونته نگرو در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۲ می‌تواند در دیدار برابر اوکراین نخستین بازی خود برای تیم ملی انگلیس را انجام دهد.
رونی در این مورد گفت: ما قدرت کافی برای قهرمانی در یورو را داریم. می‌دانم که هیچ کس نمی‌خواهد ما در این تورنمنت انتظارها را برآورده کنیم ولی باور دارم بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانیم در پایان یورو عنوان قهرمانی را بدست آوریم. البته برای قهرمانی مقداری هم باید شانس داشته باشید اما به عقیده من این بهترین فرصت برای قهرمانی ما است.
مهاجم منچستریونایتد ادامه داد: ما همواره خودمان را باور داریم. تیمی مانند ما همواره باید با این باور به میدان برود که توانایی قهرمانی در تورنمنت‌های بزرگ را دارد. اکنون همه ما به این باور رسیده‌ایم. ترکیب بازیکنان بیش از هر زمان دیگری سازمان یافته به شکلی که شکست دادن ما کاری بسیار سخت برای حریفان است. اگر بتوانیم به همین روند ادامه دهیم،‌ دلیلی ندارد به این فکر کنیم که نمی‌توانیم با فتح جام به خانه بازگردیم.
اگر انگلیس نتواند در گروه خود صدرنشین شود باید با اسپانیا، قهرمان دوره پیش روبه‌رو شود ولی رونی به هیچ وجه نگرانی بابت این موضوع ندارد.
وی در این مورد گفت: زمانی که شما می‌خواهید قهرمان یک تورنمنت معتبر شوید، باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید. چه چیزی بالاتر از این که با اسپانیا بازی کرده و آنها را مغلوب کنیم؟ به نظر شما پیروزی برابر ماتادورها تا چه حد به ما اعتماد به نفس می‌دهد؟ برای قهرمانی مجبور هستید با تیم‌های بزرگ روبه‌رو شوید چه در یک چهارم، چه نیمه نهایی و چه دیدار پایانی. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از عهده این کار برآییم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۳۵۸۱۰۶۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.