رونی دوباره دل رونالدو را شکست !

وین رونی اظهار داشت:فکر می کنم که مسی بهتر از کریس رونالدوست. به نظر من، مسی نه تنها بهتر از کریس است، بلکه بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است .

رونی: مسی بهتر از رونالدوست

در حالی که این روزها انتشار کتاب بیوگرافی وین رونی به نام ”My decade in the Premier League” در انگلیس سرو صدای فراوانی به پا کرده، این ستاره انگلیسی به همین بهانه، گفت و گویی اینترنتی و از طریق فیس بوک با طرفدارانش داشته.

به گزارش گل رونی در این گفتگو اعلام کرده که طرفدار لیونل مسی است:« فکر می کنم که مسی بهتر از کریس رونالدوست. به نظر من، مسی نه تنها بهتر از کریس است، بلکه بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.»

رونی که تا چند سال پیش کریستیانو رونالدو را در اولدترافورد در کنار خودش می دید در کتاب بیوگرافی اش در مورد رونالدو نوشته بود:« کریستیانو در رختکن تیم، دست از تماشای خودش در آئینه نمی کشید.من کنار او بازی کرده ام و در همان زمان متوجه شدم که او اگر قیافه اش را در آین ندیده باشد، نمی تواند وارد زمین شود. » حالا او دوباره دل رونالدو را شکسته و در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که مسی نه تنها بهتر از رونالدو است، بلکه او را بازیکنی نامیده که هرگز بهتر از او وجود نداشته.

سوال مطرح شده از رونی این بود:« مسی یا رونالدو» و رونی بدون لحظه ای درنگ ستاره آرژآنتینی را برگزیده:« مسی به خاطر سبک بازی ای که ارائه می کند و گل هایی که می زند، بهترین بازیکن دنیاست. بازی او واقعا تماشایی است.»

در بخش دیگری از این سوال و جواب، رونی به شرایط کنونی شیاطین سرخ، کارنامه ورزشی اش در منچستریونایتد و بازیکنانی که در طول این دوران روی او تاثیرگذار بوده اند نیز اشاره کرده.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۰ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۳ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رونالدو, رونی, وین رونی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.