رویانیان: خودم را قربانی می‌کنم

۲۷م دیماه ،

ممتازنیوز: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بسیاری اوقات شب‌ها توبه می کنم که دیگر صحبت نکنم، اما صبح فردا صحبت های من در رسانه ها است. دیکته نانوشته غلط ندارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در گردهمایی نمایندگان رسمی این باشگاه گفت: برنامه ای برای باشگاه طراحی کرده ایم که اجرای آن پنج سالی به طول می انجامد تا پرسپولیس جهانی ساخته شود. البته در ایران همیشه عمر مدیران ورزشی کوتاه بوده است. در پرسپولیس هم، چنین است اما به لطف خدا برنامه هایی که ما طراحی کرده ایم، به گونه ای نیست که مدیران بعدی بخواهند آن را کنار بگذارند. ما به دنبال اجرای سیستم هستیم، سیستمی علمی و عقل محور که با تغییر مدیریت تغییر نکند. از سوی دیگر ما تلاش می کنیم این برنامه ها را به مطالبات هواداران و رسانه ها تبدیل کنیم. وقتی ۳۰ میلیون هوادار توسعه پرسپولیس را مطالبه کنند، دیگر هیچکس نمی تواند این برنامه ها را کنار بگذارد.

وی ادامه داد: من برای اینکه برنامه ها را به مطالبه بدل کنم، زیاد مصاحبه می کنم. الان خبرنگاران در اینجا حاضرند تا از نزدیک شاهد همه چیز باشند. وقتی زیاد در رسانه ها هستم قطعا حاشیه درست می شود. بسیاری اوقات شب‌ها توبه می کنم که دیگر صحبت نکنم، اما صبح فردا صحبت های من در رسانه ها است. دیکته نانوشته غلط ندارد. من زیاد دیکته می نویسم و در آن غلط هم خواهد بود ولی چاره ای ندارم. باید خودم را هزینه کنم، برای خودم مساله درست کنم تا این طرح ها و افکار به مطالبات بدل و برای پرسپولیس ماندگار شود. چون پرسپولیس جهانی و حرفه ای اینگونه محقق خواهد شد. هر مدیری وظیفه دارد برای این باشگاه برنامه ریزی کند. اگر قرار باشد همه اینطور فکر کنند که حالا یک مدتی مدیر هستیم و بهتر است مراقب خودمان باشیم، هیچگاه هیچ کاری انجام نمی شود. من چنین مدیری نیستم. نسبت به پرسپولیس بزرگ و هوادارانش تعهد دارم و تا باشم به آن پایبند هستم حتی اگر خودم قربانی شوم.

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: ما باید به هوادار بها بدهیم. باید ارتباط یک سویه به رابطه ای دو طرفه تبدیل شود. پرسپولیس میلیون ها هوادار دارد. نمی توانیم آنها را رها کنیم و بعد هر چه خواستیم انجام بدهیم. مدیر عامل پرسپولیس کسی نیست جز خدمتگزار هوادار و باید نوکری آنها را بکند. هوادار هم این را درک می کند.

وی افزود: سال قبل نتیجه نگرفتیم ولی هوادار خواست که ادامه بدهیم. چون آنها نتیجه می خواهند اما کارهای اساسی و بنیادی هم می خواهند که آینده پرسپولیس را در روزگار سخت و پر مخاطره آینده تضمین کند. باید اجازه بدهند این طرح ها حداقل برای پنج سال ادامه یابد تا به نتیجه برسد. مسائل اقتصادی، ورزشی و فرهنگی باید با هم پیش برود. من از اینکه کارهای بنیادین و زیر ساختی انجام می شود راضی هستم اما از نتیجه تیم راضی نبوده ام که این هم در حال تغییر است، چون هواداران را خوشحال می خواهم. ما برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را کنار هم دنبال می کنیم. پرسپولیس باید به مکتب اصلی خود مبنی بر دانش، بینش، منش و ورزش باز گردد.

رویانیان خاطر نشان کرد: نمی توانیم بدون هوادار زندگی کنیم. پرسپولیس برای زنده ماندن و نفس کشیدن به هوادارانش نیاز دارد. امروز به عنوان یک حرکت واقعی برای تحقق این شعار در حال راه اندازی ۲۸ نمایندگی هستیم که به زودی به ۳۰ نمایندگی در ۳۰ استان خواهیم رسید. پرسپولیس باید در دسترس تک تک هوادارانش باشد. باید در هر شهری حداقل یک مدرسه فوتبال داشته باشیم و من نگران نیستم که این حرف ها را می زنم بلکه می دانم، می توانیم به این اهداف برسیم. در مدارس فوتبال پرسپولیس، نوجوانان باید در کنار ورزش، اخلاق و مکتب پرسپولیس را هم فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پرسپولیس از بهمن ماه با پذیرش ۹۰ دانشجو راه اندازی می شود و در حال حاضر در حال تجهیز دانشگاه و گزینش اساتید هستیم. پرسپولیس مدرسه، آکادمی و دانشکده فوتبال خواهد داشت و در این شرایط باید با دنیای پیشرفته فوتبال ارتباط برقرار کنیم. چندی پیش به میلان رفتیم و حالا نماینده باشگاه رئال مادرید اینجا حضور دارد. پرسپولیس می تواند دریچه ای رو به فوتبال برتر جهان باشد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.