رویانیان زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید

۲۶م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان، ورزشکاران و تلاشگران سازمان بهزیستی کشور صحبت می‌کرد، گفت: امروز مراسم خیلی خوب و مردمی برگزار شد و امیدوارم که از این نوع مراسم همچنان در سراسر ایران برگزار شود.

به گزارش ایسنا،قلعه‌نویی دربارهٔ بازی روز قبل تیمش برابر مس کرمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. گفته بودم که در نیم فصل دوم هر بازی به منزله فینال محسوب می‌شود. مس کرمان هم نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر مقابل ما قرار گرفت و این نشان می‌دهد که تیم‌ها برابر پرسپولیس و استقلال انگیزه خیلی زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید پس از آمدن فرهاد مجیدی استقلالی‌ها احساسی بازی کردند؟ گفت: به هر حال مردم مجیدی دوست دارند و ما هم همیشه به خواست هواداران گوش می‌کنیم.

قلعه‌نویی دربارهٔ در پیش بودن داربی برگشت لیگ برتر هم گفت: صحبت کردن دربارهٔ داربی زود است. ما قبل از آن یک فینال حساس در انزلی با ملوان داریم و امیدوارم که با قدرت در آن بازی ظاهر شویم.

سرمربی استقلال همچنین دربارهٔ استعفای رویانیان از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت: اعتقاد من این است که او در زمان مدیریت‌اش زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. من قبلا هم گفتم که هر کسی را باید در جای خودش استفاده کنیم. رویانیان یک مدیر ارزشی و اخلاقی بود که به پرسپولیس آمد و حالا که استعفا داده به عنوان یک استقلالی از زحماتش در پرسپولیس تشکر می‌کنم. به نظر من یکی از بهترین مدیران تاریخ باشگاه پرسپولیس بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.