رویانیان و رحیمی جلسه برگزار کردند

۰۸خردادماه،

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس،در پی برخی اتفاقات اخیر و به منظور جلوگیری از تغییر روند قیمت بازیکنان، پیشگیری از رقابت ناسالم، تعریف رقابت سالم، تعامل بین دو باشگاه مطرح پرسپولیس و سپاهان، نشست ویژه‌ای بین محمد رویانیان و علیرضا رحیمی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.

در این جلسه یک ساعته که سه‌شنبه شب برگزار گردید، طرفین دربارهٔ مسائل مهمی که عمدتا به نقل و انتقالات اختصاص داشت با یکدیگر به مذاکره و تبادل نظر پرداختند و ابراز امیدواری کردند که این نشست زمینه ساز آغاز ایجاد یک فرهنگ جدید در زمینه تعامل باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات باشد.

محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوبی بود و به اعتقاد بنده نتایج مثبتی را نیز در این نشست اولیه به دنبال داشت. قرار است روز چهارشنبه نیز مذاکراتی با یکدیگر داشته باشیم که امیدوارم خروجی خوبی داشته باشد و منجر به ایجاد یک رقابت سالم و یک فرهنگ جدید در زمینه تعامل باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات و همچنین سایر موارد ایجاد شود. به هر حال این نشست‌ها می‌تواند از رقابت ناسالم جلوگیری کرده و مانع بروز بسیاری از مسائلی شود که در نهایت به ضرر باشگاه‌ها خواهد بود.

وی افزود: ما امیدواریم تعامل خوبی برقرار شود و این نشست‌ها خروجی خوبی داشته باشد. قرار است آقای رحیمی مدیر عامل محترم سپاهان پیشنهادات خود را روز چهارشنبه ارائه نماید و امیدواریم که در نهایت تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.