رویانیان گفت با تمام وجود در پرسپولیس می‌ماند

۳۰م دیماه ،

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس که در این نشست حضور داشت، گفت: نشست پربار و بسیار خوبی برگزار شد. در این نشست کلیه اعضا حضور داشتند و از زحماتی که مهدی تاج به عنوان عضو هیات مدیره و رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس طی ماه‌های قبل متحمل شده، قدردانی کردند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره تشکر ویژه‌ای از یحیی گل‌محمدی، بازیکنان، سایر اعضای کادر فنی و تیم به واسطه نتایج و موفقیت‌های اخیر داشتند که مقرر شد بنده این موضوع را از طریق رسانه‌ها اعلام کرده و با حضور در تمرینات تیم، مراتب تقدیر و تشکر اعضای هیات مدیره را به سرمربی و کلیه اعضای تیم اعلام کنم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: یکی از موارد مهم مورد گفت‌وگو در این جلسه این بود که اعضای هیات مدیره خواهان تداوم و استمرار فعالیت‌های مدیر عامل باشگاه شدند و از آقای رویانیان خواستند با تمام قدرت به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز در این راستا به اعضای هیات مدیره اعلام کرد با تمام وجود در خدمت خانواده بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

منتقمی تصریح کرد: حفظ حرمت‌ها در ورزشگاه‌ها از سوی هواداران پرسپولیس یکی از موضوعاتی بود که در این نشست دربارهٔ آن صحبت شد و اعضای هیات مدیره ابراز امیدواری کردند که شاهد احترام متقابل تماشاگران نسبت به یکدیگر و همچنین مسوولان و اعضای باشگاه‌ها و تیم باشیم. همچنین اعضای هیات مدیره از هواداران پرسپولیس به واسطه حمایت‌های همه جانبه از تیم و باشگاه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کردند پرسپولیس در سایه حمایت هواداران بتواند در نیم فصل دوم انتظارات به حق آنها را برآورده کند.

قائم مقام پرسپولیس افزود: همدلی و همراهی کلیه اعضای هیات مدیره، معاونین باشگاه و سایر اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس در ادامه فصل و حمایت همه جانبه آنها از تیم و بویژه بازی‌های پیش‌رو نیز از جمله مواردی بود که در این جلسه دربارهٔ آن صحبت شد و در دستور کار قرار گرفت.

فداحسین مالکی، علی پروین، محمد حسین نژادفلاح، مدیر عامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس حاضران در این نشست بودند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.