رویکرد جدید نوا و نما در شبکه شما

۲۱اردیبهشت،

جشنواره نوا و نما با هدف معرفی موسیقی محلی استان ها با رویکردی جدید هر شب ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت از شبکه شما روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ این برنامه با آیتم های متنوعی نظیر موسیقی زنده ،اجرای تصنیف محلی بصورت پلی بک، نمایش آیینی، تک نوازی، موسیقی و بخش هایی زیبا  از جذابیت های طبیعی گردشگری و  معرفی شهرها و امکانات و صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف هر استان،می باشد. 
 همچنین محوریت برنامه نوا و نما در سری جدید،معرفی لباسهای محلی و بومی زنان و مردان  هر استان و اقوام مختلف و فضای سنتی اجرای برنامه و قابلیت های صنایع دستی استان های کشور است و در هرشب رنگ و پوشش و فضای محلی برنامه هر استان از سوی مجری به مسابقه و نظرسنجی گذاشته می شود و در پایان شب دوم نوبت هر استان جوایز ارزشمندی نیز از سوی برنامه به برندگان مسابقه نظر سنجی به رسم یادبود در نظر گرفته و برای اهداء اعلام می گردد. 
برنامه  نوا و نما با پخش موسیقی‌های فولکلور این فرصت را فراهم می‌آورد که  مردم سایر مناطق و سرتاسر ایران با این موسیقی‌ها بیشتر آشنا شوند و به معرفی هرچه بهتر نواهای سنتی بخش‌های مختلف ایران  می پردازد.
این برنامه در مناسبات مختلف ملی، مذهبی و دینی نیز با رویکردی مناسبتی از این شبکه پخش می شود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.