رویانیان:ازنتیجه راضی نیستم،‌بعضی هاتنها به فکر حاشیه سازی هستند

محمدرویانیان روزشنبه به ایرناافزود:ازنتیجه بدست آمده مقابل استقلال رضایت ندارم ومی توانستیم برنده این بازی مهم باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دیدار با استقلال با وجود آنکه موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، ولی به هیچ عنوان نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، گفت:تبدیل نکردن موقعیت ها به گل یک ضعف درتیم ما است که باید با تلاش کادر فنی این ضعف هر چه سریعتر برطرف شود.

وی درادامه خطاب به بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: از شما انتظار داریم دربازی های بعد بهتر از دیدار مقابل استقلال کار کنید و انتظارات به حق هواداران را برآورده سازید.

وی درخصوص شایعات اخیر مبنی براحتمال اخراج مانوئل ژوزه درصورت ادامه ناکامی های پرسپولیس، اظهار داشت: به تنهایی در چنین مواردی تصمیم نخواهم گرفت، اما باید این را اعلام کنم که برخی اخبار واظهار نظر ها در این خصوص صحت ندارد.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ما در دیدار بعدی خود نیز روند رو به رشد شان را ادامه دهند وشایستگی ها بالای خود را به اثبات برسانند تا تیم به شرایط آرمانی بازگردد.

وی با انتقاد ازحواشی اطراف تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه برخی افراد از ابتدای فصل تیم ما را به حاشیه بردند و با شروع نقل انتقالات بازیکنان ما را میلیاردی لقب دادند و از صحبت های ما در خصوص بر گزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان حاشیه ساختند.نمی دانم این افراد چطور تیم ما را میلیاردی دانستند که به خود اجازه حاشیه سازی دادند.

وی با اشاره به دیگر مشکلات تیم، تاکید کرد:با اولین شکست پرسپولیس علیه سرمربی ما مصاحبه های تندی شد و ما باید مقابل این جو سازی ها ایستادگی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت:از هواداران می خواهم که اجازه حاشیه سازی را به برخی افراد ندهندوازتیم محبوب خود و مدیریت آن حمایت کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم وهمچنین از بازیکنان می خواهم عیار واقعی خود را در دیدار های آینده نشان دهند.

وی درخصوص راهکارهای خود برای مقابله با این حاشیه سازی ها، اظهار داشت: برخی دوستان همیشه برای تیم ما حاشیه سازی می کنند، به همین سبب برنامه هایی را دردستور کار قرار داده ایم تا حاشیه سازی ها را خنثی کنیم و بازیکنان در آرامش کار خود را دنبال کنند.

رویانیان بااشاره به سنگ پرانی های انجام شده دردیدار پرسپولیس و استقلال، گفت:اینکه این اتفاق ابتدا از سوی هواداران کدام تیم صورت گرفت کاری ندارم، اما این مساله به ضرر تیم ما که بازی خوبی رااز خود به نمایش گذاشته بود، شد و توقف بازی تیم ما را از روند خوب خود خارج کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کار های فرهنگی صورت گرفته از سوی این باشگاه در روزهای گذشته، اظهارداشت:به نظر من بزرگترین ومهمترین کاربرای حفظ ارزش ها توجه ویژه به مسایل فرهنگی درباشگاه پرسپولیس است. در صورتی که پرسپولیس به تیمی قوی و تمام عیار تبدیل شود به مسولان نظام اطمینان می دهم این تیم منشا تاثیرات فرهنگی زیادی در کشورمان باشد.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۹۹۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.