رویانیان:بازیکن باید وجدان داشته باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در ذهنم نمی‌گنجد که یک بازیکن شرافت و وجدانش را زیر پا بگذارد.
[رویانیان: دنیزلی باید بماند و تیم را درست کند]

محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اتفاقات گذشته امروز سعی کردیم در کنار بازیکنان، یک نوع ریکاوری داشته باشیم. شرایط ما در حال حاضر بحرانی نیست. یک بازی بسیار سخت را در پیش داریم و باید به این بازی فکر کنیم.

وی افزود: امروز به تمرین پرسپولیس آمدم تا به آنها بگویم با تمام توان به کار خود ادامه دهند. من سردار رویانیان هستم و خدا آن روز را نیاورد که اینطور ناراحتی هواداران پرسپولیس را ببینم. نمی‌دانستم ممکن است برخی اوقات اینقدر تنها باشم.

رویانیان ادامه داد: بازیکنان ما باید تمام فکر و ذکر خود را معطوف به بازی با الهلال کنند. بازی‌های آسیایی با یک برد شیرین مقابل الهلال باید به کام هواداران شیرین شود تا ما به عنوان سرگروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا پیغام هواداران مبنی بر ناراحتی آنان از بازیکنان را به عوامل تیم رسانید یا خیر، گفت: بله، در اول صحبت‌هایم این کار را کردم. بچه‌های ما خودشان حس می‌کنند که چرا هواداران ناراحت هستند. بچه‌های پرسپولیس نیاز به حمایت روحی و روانی دارند. در حال حاضر عاقلانه نیست که آنها را تضعیف کنیم. پرسپولیس نیاز به حمایت دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب سؤال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا برخورد با معمارزاده که در ابتدای فصل از سپاهان پیشنهاد داشته اما را قبول نکرده، خوب است،‌ عنوان کرد: زیاد نباید در این باره شلوغ کرد. میثاق بازیکنی است که ارزش‌های خوبی دارد و موفق بوده اما در برهه‌‌ای از زمان دچار اشتباهاتی شده است.

وی اضافه کرد:‌ برخی از سؤالات در مورد معمارزاده شخصی است و این خوب نیست. باید سؤال درخصوص یک بازیکن کلی باشد. اساساً وقتی بازیکن با این هجمه و برخوردها مواجه شود، خوب نیست. الان میثاق نیاز به حمایت دارد تا بلند شود. من خودم در جلسه امروز در اولین مرحله اسم میثاق را بر زبان آوردم و یک روحیه مثبتی به او تزریق کردم. به زودی با میثاق حرف می‌زنم و به او دلداری خواهم داد. باید قبول کرد که پرسپولیس همین است و نمی‌شود کاری کرد اما بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا معمارزاده می‌توانست همه چیز را تمام کند و هواداران را به خوردن یخ در بهشت تشویق نکند، گفت: به نظرم مصاحبه معمارزاده را کمی تند نوشتند. ایشان این کار را نکرده است. معمارزاده بچه خوبی است. من خیلی متاسفم از اینکه تمام تلاش‌های خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داده‌ایم اما به خواسته‌های خودمان نرسیده‌ایم. اگر در آسیا به عنوان سرگروه بالا برویم خیالمان راحت است و خستگی‌مان از بدن بیرون می‌رود و ما باید الان به خوبی‌ها فکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر خدا بخواهد، این ماشینی که از اول فصل تحویل گرفته‌ایم به شرایط ایده‌آل می‌رسانیم. همه چیز دست خداست اما از هواداران فهیم پرسپولیس می‌خواهم به ما فرصت بدهند. فصل آینده تیمی می‌بندیم که هواداران منتظر آن هستند، اما در حال حاضر باید به فکر بازی سخت مقابل الهلال باشیم. من از تک تک هواداران می‌خواهم در بازی روز سه‌شنبه همه بازیکنان را از کوچک و بزرگ تشویق کنند، از جمله میثاق معمارزاده را.

رویانیان یادآور شد: معمارزاده بچه ایران و یک فوتبالیست با ارزش برای ما است. خواهش می‌کنم همه چیز را سر او خراب نکنید. ما همه در نتایج پرسپولیس سهیم هستیم و نقش داریم. الان همه زیر سؤال هستیم نه یک نفر. در بازی برابر تراکتور باید این را قبول کرد که همه شکست خوردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ نظرشان این است که با اعلام اخباری مبنی بر انتشار لیست اخراجی‌های پرسپولیس مشکل این تیم چند برابر شده، اظهار داشت: انگیزه برخی بازیکنان ضعیف است، اما این اشتباه است، چون یک بازیکن و یا یک انسان و مدیر تا آخرین لحظه باید کارش را انجام دهد، در این صورت می‌گویند او با وجدان است. اگر مسئولی بداند که ۴۸ ساعت دیگر جایی در قسمت خود ندارد، کم کاری کند بی‌وجدان است چون خیانت کرده است.

وی افزود: یک نگهبان و یا یک سرباز تا موقعی که هم پستی بعدی او پست او را تحویل نگرفته اگر بخواهد پا کج بگذارد، خیانت کرده مخصوصا در جای حساسی مثل پرسپولیس. اگر نگهبانی که در پست خود حضور دارد، ترک پست کند، یک جبهه و یا یک مملکت را از بین می‌برد.

رویانیان عنوان کرد: مثال دیگری بخاطر اهمیت موضوع می‌زنم. مثلا خلبانی در پرواز حضور دارد. ایشان اگر پست خود را ترک کند و در دلش بگوید یک ساعت دیگر برمی‌گردم و کار خود انجام می‌دهم، چه اتفاقی می‌افتد یا این خلبان می‌گوید من بعد از پرواز بازنشسته می‌شوم و کاری به هیچ چیز نداشته باشم آیا با این اختلاف مشکلی پیش نمی‌آید. این موضوع در شرایطی است که یک خلبان می‌خواهد روی زمین بنشیند و پس از آن می‌خواهد حکم بازنشستگی‌اش را بگیرد. پس به این نتیجه می‌رسیم که یک مسئول یا مدیر و بازیکن باید تا لحظه آخر پست خود را تمام کند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: عقل من این را می‌گوید که یک مسئول، سرباز و یا کارگر و کارمند و حتی راننده معمولی هر اتفاقی ممکن است برایش در یک کار ضروری اتفاق بیفتد ولی این عزیزان حق ندارند تا به هدف خود نرسیده‌اند وظیفه خود را ترک کنند اگر چه این را بدانند که اگر به مقصد برسند، حکم اخراج آنها آماده است. پس به این نتیجه می‌رسیم بازیکنی که به میدان می‌رود و حتی این موضوع را می‌داند که در فصل آینده نیست، باید تا موقعی که هست، تلاش خود را انجام دهد.

رویانیان گفت: شاید یک ۵ یا ۱۰ بازیکن فصل آینده نباشند. من نمی‌دانم چند نفر هستند اما واقعا این بازیکنان می‌توانند وجدان خود را زیر پا بگذارند تا قبل از اینکه به هدف خود برسند؟ اگر بازیکنی اینگونه باشد کمال بی‌وجدانی و بی‌انصافی است. من باورم نمی‌شود، بازیکنی اینطور باشد. من تا الان انسانی را ندیده‌ام که با این فکر تصمیم بگیرد و وجدان و شرافت خود را زیر پا بگذارد. به نظر من اینگونه مسائل وجود ندارد چون در ذهن من نمی‌گنجد و من هرگز باورم نمی‌شود.

رویانیان درباره اعتراض برخی از هواداران به مصطفی دنیزلی گفت: ما با دنیزلی قرارداد داریم و نمی‌توانیم بگوییم آقای دنیزلی خداحافظ و ما شما را نمی‌خواهیم. دنیزلی باید در پرسپولیس بماند و همه چیز را درست کند. برخی از پیشکسوتان هم نظر می‌دهند چون دلشان برای این تیم می سوزند. من به پیشکسوتان می‌گویم بیایند و به پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس شیری است که در حال حاضر بیمار است اما شیر با بیماری پلنگ نمی‌شود، شیر همیشه شیر است فقط باید بیماری آن را درست کرد.

وی در پایان درباره بدهی‌های باشگاه نیز گفت: ما از ۲۰ سال پیش بدهی داریم اما صحبت‌هایی با وزیر ورزش داشتیم که این مشکلات را حل کنیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۰ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , پرسپولیس

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.