رویانیان:دلم همیشه باپرسپولیس است/به‌دو بازیکن خلافکار کمک نمی‌کنم/هواداران نگران بازی بارئال نباشند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – محمد رویانیان صبح امروز به باشگاه پرسپولیس برگشته بود، اما این بار با چهره ای متفاوت از گذشته.

به گزارش ممتاز؛ رویانیان که دیگر سمتی در این باشگاه ندارد، با لباس نظامی در دانشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و دربارهٔ مسائل مختلف در جمع خبرنگاران صحبت کرد. سردار صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «با اینکه دیگر سمتی در پرسپولیس ندارم اما دلم با این باشگاه بوده و هست. خوشحالم که بعد از ۳۵ سال دوباره لباس نظام مقدس جمهوری اسلامی به تن کرده ام و مثل یک سرباز در خدمت مردم و مقام معظم رهبری هستم.»

او می گوید در حال حاضر تنها به عنوان معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح خدمت می کند اما با این حال از کمک به ورزش کشور دریغ نمی کند: «امروز آقای کفاشیان، تاج و بعضی از مسئولان وزارت ورزش را دیدم و به آنها گفتم حاضرم چیزهایی که در این دو سال در فوتبال یاد گرفتم را به مسئولان نظام منتقل کنم تا آنها هم از مشکلات باخبر شوند. امیدوارم ورزشی ها هم اینقدر بد استقبال نباشند تا غیر ورزشی ها هم با توانمندی هایشان در این زمینه کمک کنند.»

سردار که دیگر از هیاهو ورزش به دور است، به مسئولان دولت توصیه کرد که ورزش را به سمت خصوصی سازی پیش ببرند و به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توجه ویژه ای بکنند. او همچنین از هواداران پرسپولیس تشکر کرد و گفت: «از این به بعد برای پرسپولیس دعا می کنم. من مخلص هواداران این تیم هستند و امیدوارم که مرا حلال کنند.»

رویانیان در مورد شایعه بازنشستگی اش گفت: «۹ روز دیگر وارد سی وششمین سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی می شوم و بازنشستگی ام حقیقت ندارد.»

مدیر عامل سابق پرسپولیس در ادامه صحبت هایش از رسانه ها هم تشکر کرد و گفت: «در اینجا می‌خواهم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها ، روزنامه‌ها و همه خبرنگاران بزرگوار که در این مدت به من کمک کردند تشکر کنم.»

سردار در واکنش به مشکلات اتومبیل بازیکنان پرسپولیس گفت: «قسمتی از مشکلات آنها امروز حل می شود و قسمتی دیگر هم فردا. اما به دو بازیکن که خلاف کرده اند کمکی نمی کنم. خودم خواستم که کار آنها را پیگری نکنند. آنها باید در مورد صحبت هایی که کرده اند هم پاسخگو باشند.» رویانیان همچنین در مورد مطالبات بازیکنان گفت: «آنها باید این مسائل را تحمل کنند و فقط روی کارشان تمرکز کنند، قطعا مدیر بعدی این مشکل را حل خواهد کرد.»

او با بیان اینکه دیگر در هیئت مدیره پرسپولیس هم فعالیت نمی کند، گفت: «دیگر در هیئت مدیره پرسپولیس نخواهم بود چرا که باید در جای دیگری انجام وظیفه کنم. با ساختاری که من ایجاد کردم پرسپولیس روی پای خودش خواهد ایستاد.»

رویانیان در پایان به هواداران پرسپولیس خبر خوشی داد و گفت: «هواداران نگران بازی با رئال نباشند. خوشبختانه کارها در حال پیگیری است و به لطف خدا این دیدار انجام خواهد شد.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.