رویانیان:فردوسی‌پور وجدان بیدار فوتبال ماست/از انتقاد سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم!

۱۴م دیماه ،

10-313.jpg

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بیمارستان فارس رفت و از حمید مظاهری بازیکن اسبق این تیم و دیگر بیماران بستری در بخش دیالیز این بیمارستان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان این ملاقات، دیداری نیز با پزشک معالج این بیمارستان داشت و دربارهٔ‌ی وضعیت مظاهری با آنها گفت‌وگو کرد.

پس از این‌که وحید مظاهری از رویانیان به خاطر این اقدامات تشکر کرد، مدیر عامل پرسپولیس این اقدام را وظیفه‌ی اخلاقی، فرهنگی و انسانی خود دانست و گفت: این اقدام وظیفه‌ی ما بود که باید آن را انجام می‌دادیم. تا جایی هم که توان داشته باشیم از مظاهری حمایت خواهیم کرد.

بهروز برومند پزشک معالج مظاهری نیز با تشکر از عیادت رویانیان گفت: هزینه‌ی کامل درمانی مظاهری ۱۵۰ میلیون تومان است. کلیه پیوندی، توسط بدن قبول نشده و باید تجویز دیگری داشته باشیم. تا امروز به سبب هزینه‌ی سنگین درمانی داروهای لازم تجویز نشده و اگر مشکل مالی وجود نداشته باشد می‌توانیم داروهای بهتری تجویز کنیم.

رویانیان نیز با اعلام حمایت از مظاهری، از پرسنل بیمارستان و دکتر برومند نهایت تشکر را داشت.

همچنین به این سبب که وحید مظاهری بیمه تأمین اجتماعی نیست، از پرسپولیس خواست تا از طریق شرکت پیشکسوتان این باشگاه بیمه شود که، “شیرینی” سرپرست پرسپولیس در این‌باره نیز از این فوتبالیست سابق حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان دربارهٔ‌ی عیادتش از وحید مظاهری اظهار کرد: نباید در زمانی این اتفاق‌ها بیفتد که یک برنامه‌ی تلویزیونی یا رسانه‌ها از فوتبالیست‌های ما صحبت کرده باشند. باید قبل از این‌که رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جویای اهالی فوتبال شوند، خود سیستم کارش را انجام دهد و در پی بازیکنان قبل‌اش باشد. اگر برنامه ۹۰ از احوال وحید مظاهری چیزی نمی‌گفت معلوم نبود آینده‌ی او و امثال او چه می‌شد.

وی دربارهٔ‌ی چالش پیش آمده خود و عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ بیان کرد: از آقای فردوسی‌پور متشکرم؛ چرا که کمک او سبب شد تا امروز به عیادت وحید مظاهری بیاییم. فردوسی‌پور وجدان بیدار فوتبال و نماد رسانه‌های ورزشی است و حق انتقاد دارد. او می‌تواند مسائل چالشی را مطرح و نکات مورد نظرش را نقد کند اما باید مشکلات مدیران، مربیان و بازیکنان را نیز درک کند و بداند این اشخاص زیر چه فشارهایی می باشند.

رویانیان ادامه داد: نباید وضعیت به گونه‌ای پیش برود که حرمت‌ها شکسته شود. به نظر من نباید “در” انتقاد بسته باشد. ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم. اتفاقی نیز که در برنامه ۹۰ افتاد جالب نبود و امیدوارم تکرار نشود. من از فردوسی‌پور متشکرم و امیدوارم ما را درک کند؛ چرا که ما از انتقادهای سازنده در راستای پیشرفت فوتبال استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، شنبه و یا یکشنبه هفته آینده کریم باقری و یحیی گل‌محمدی از وحید مظاهری عیادت خواهند کرد که احتمال حضور مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نیز در کنار آنها وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.