رویانیان:کروش مهمان است ؛ می تواند سر مرا هم ببرد/ دنیزلی می گوید آرزو دارد در پرسپولیس بماند

فرهاد عشوندی: محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات سخن گفت. او با اشاره به خرید های جدید این تیم گفت:« من از شرایط خریدهای تیم راضی نیستم چون هنوز نتوانستم تیم را آن طور که باید و شاید تکمیل کنم. فکر می کنم فعلا به ۷۰ درصد از خواسته های مان رسیدیم و هنوز تا تکمیل شدن تیم ، فاصله مان زیاد است. »
رویانیان درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد برای پیوستن به پرسپولیس گفت:« من که از هر دوی شان خواستگاری کردم اما هنوز دارند فکر می کنند و بله نگفتند. ما هنوز منتظر جواب شان هستیم. البته آنها خواستگارهای سرشناس دیگری هم دارند. هم استقلال و هم سپاهان. با این وجود امیدوارم که این دو را هم در پرسپولیس داشته باشیم.»
رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت:« راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.»
پرسپولیس فصل قبل دو بازیکن خارجی خوب داشت . اما برای فصل جدید ، شرایط خارجی های این تیم چه خواهد بود؟ این پرسشی است که رویانیان اینچنین پاسخش را می دهد:« یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم که برای عقد قرارداد تنها نیاز به پاسخ ما دارد. برای پست هافبک دفاعی هم فیلم هایی از بازیکنان مختلفی به دست مان رسیده و درحال بررسی هستیم. بازیکنانی از پرتغال و برزیل و البته یک گزینه سرشناس ایرانی. ما که سعی کردیم بهترین های ایران را در تیم مان داشته باشیم باید بازیکنان خارجی خوب و با رزومه ای را هم بیاوریم. برای همین تیم آنالیزمان با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی خواهیم در خرید یار خارجی اشتباه کنیم.»
پرسپولیس امسال یک دو جین بازیکن شمالی دارد!. بازیکنانی که خیلی های شان هم هم ولایتی های مدیر تیم هستند. راستی پرسپولیس امسال چرا پرسپولیس شمال شده؟ ؛« راستش اتفاقی شد. ما روی هر بازیکن خوبی که دست گذاشتیم شمالی از آب در آمد. این هم شد شانس من . البته خوشحالم از اینکه بچه های شمال ، فرقی ندارد مازندرانی یا گیلانی ، مهم این است که شمالی هستند و از بهترین های لیگ ایران . امیدوارم به کمک آنها امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم.»
این یکی دو روزه ، قصه ثیت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس ، حسابی عصبانیت کروش را به همراه داشته. اینکه پرسپولیسی ها می خواستند ملی پوشان را از اردو خارج کنند باعث شد تا سرمربی تیم ملی برای سر مسئولان پرسپولیس جایزه تعیین کند!؛« بابا آقای کروش مهمان ما هستند و قدم شان روی چشم. اصلا ایشان می توانند بیایند سر مرا هم ببرند اما فکر می کنم او باید ممنون ما باشد. چون دغدغه ۳ ملی پوش تیمش را با کارمان حل کردیم. تا وقتی قراردادهای این بچه ها ثبت نشده بود ، هر روز از یک باشگاه برای شان نماینده می فرستادند و تمرکز شان را به هم ریخته بودند اما از دیروز به این طرف ، همه شان با خیال راحت نشستند و دیگر دغدغه باشگاهی ندارند. حالا فقط تمرکز شان روی تیم ملی است.»
و بحث جدی این روزهای پرسپولیس ، مصطفی دنیزلی است. اینکه او می ماند یا نه؟ کی بر می گردد و شرایط چگونه خواهد بود؟ مدیر پرسپولیس درحالی که شایعه مذاکرات با گزینه های آلترناتیو هم مطرح شده است ؛« دنیزلی با ما قرارداد دارد و ما امیدواریم که او در کنارمان بماند. با هم در ارتباط هستیم. او در جریان خریدهای تیم هست و من هم سعی می کنم بر اساس لیست مربی تیم بازیکنان را جذب کنم. فعلا هم چون تمرینی نداریم ، دلیلی نیست که در تهران باشد اما به موقع حتما می آید.»
اما این شایعات ، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده. شایعاتی که رویانیان درباره شان می گوید:« بارها در این باره با دنیزلی حرف زدیم و او می گوید آرزویش این است که در کنار پرسپولیس بماند. مشکلاتی را آنجا دارد که باید ابتدا حل شان کند. مشکلاتی که بخش عمده شان حل شده و باقی اش هم انشاالله بزودی حل می شوند تا او بتواند با آرامش کامل به پرسپولیس کمک کند . درباره بحث آلترناتیو ها هم نیازی به مذاکرات ابتدایی نیست . ما از قبل با کسی حرف تزدیم و نمی زنیم. اگر بخوایهم مربی دیگری بیاوریم در عرض یک یا دو روز این کار را انجام خواهیم داد.»
و سئوال پایانی از مرد شماره یک پرسپولیس درباره علی کریمی است:« چند مرحله با او مذاکره داشتم. امیدوارم که او هم در کنار ما بماند. همچنان منتظر تصمیمش هستم.»
۴۱۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.