رویانیان: از دایی می خواهم دیگر به بحث با مایلی‌کهن ادامه ندهد/خبر جدایی حقیقی صحت ندارد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که امروز از سوی وزارت ورزش مبلغی پول به باشگاه پرسپولیس واریز شده، اظهار کرد: ظاهرا امروز بخشی از مبلغی را که قرار است به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهند، به حساب باشگاه واریز کردند اما این پول بسیار کمتر از مبلغی است که به استقلال داده‌اند.او گفت: خیر دومی که برای کمک به انتقال خلعتبری اعلام آمادگی کرده بود، در زمانی که مسافرت بودم تماس گرفته بود و به امید خدا قسط دوم قرارداد خلعتبری را با کمک دوستان به عجمان می‌دهیم.
رویانیان دربارهٔ درگیری لفظی مایلی‌کهن و دایی گفت: مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس است او یک فرد مسلمان و یکی از بزرگان این باشگاه است. انتظار نداریم که این دعوا کش پیدا کند و از دایی هم درخواست می‌کنم – هرچند برایش سخت باشد اما – دیگر به بحث ادامه ندهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ این صحبت مایلی‌کهن که گفته قرارداد دایی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: قرارداد دایی و دستیارانش در سه سال هم به ۵ میلیارد نمی‌رسد چه برسد به یک سال.
رویانیان دربارهٔ شایعه جدایی رضا حقیقی از پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: بسیار ناراحت شدم که بحث‌هایی در این باره شنیدم و واقعا از این نظر شوکه شدم. حقیقی یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر ایران است. دوست و دشمن هم این را قبول دارد. من که او را رها نمی‌کنم مگر اینکه دایی تصمیم دیگری بگیرد. نمی‌گذاریم او از پرسپولیس برود. اگر می‌خواستیم این کار را بکنیم همان ابتدای فصل به پیشنهادهای اروپایی‌اش پاسخ مثبت می‌دادیم.او ادامه داد: فعلا دایی برای جذب بازیکنان تازه در نیم‌فصل چیزی به باشگاه اعلام نکرده است. من خودم دو، سه اسم به او گفتم اما دایی قبول نکرد.
رویانیان دربارهٔ فهرست تیم ملی هم گفت: تصمیم در این زمینه با کروش است. به نظر می‌رسد که او می‌خواست به تیم ملی زیر ۲۲ سال هم کمک کند در غیر این صورت صادقیان، عالیشاه و غریبی توانایی بازی در تیم ملی بزرگسالان را هم دارند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.