رویانیان: امیدوارم غیرت مثال‌زدنی دایی و شاگردانش را جبران کنیم/ بهترین فرد بازی جواد خیابانی بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن عرض تسلیت به جواد خیابانی وجدان کاری او را ستودنی دانست و به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نیز خسته نباشید گفت.

محمد رویانیان افزود: از صمیم قلب به آقای جواد خیابانی گزارشگر با تجربه و محترم صداوسیما درگذشت والده گرامی شان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه ، صبر و شکیبایی برای جواد خیابانی و خانواده اش مسئلت داریم.

به اعتقاد بنده بهترین فرد بازی پرسپولیس و نفت آقای خیابانی بود و وجدان کاری ایشان ستودنی و قابل تحسین است. ایشان به رغم تألمات روحی و برای اینکه بازی از استادیوم آزادی برای علاقه مندان به فوتبال گزارش شود دست از کار نکشیده و در آن شرایط روحی سخت با وجدان کاری ستودنی کارشان را انجام دادند و بنده از صمیم قلب به ایشان این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض می نمایم.

رویانیان دربارهٔ تساوی دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت گفت: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را به کار بستند و به ویژه در نیمه دوم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردند اما به گل نرسیدند. تیم نفت تمام قوا و زورش را به کار برد تا بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد. در مجموع به علی آقای دایی، کلیه اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس خسته نباشید گفته و اطمینان داریم تیم پرسپولیس با این مجموعه شانس بسیاری برای قهرمانی دارد.

رویانیان دربارهٔ حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: هواداران ما به رغم هوای سرد حضور خوبی در استادیوم داشته و تیم پرسپولیس به نسبت تیم های دیگر از هواداران بیشتری در بازی های خانگی و خارج از خانه برخوردار است. آنها با درک شرایط تیم محبوب خود را تنها نگذاشته و پس از حمایت همه جانبه از پرسپولیس در چند سال اخیر تاثیر ویژه ای در احیای دوباره تیم و صدرنشینی آن داشته اند. هواداران پرسپولیس قطعا در ادامه بازی ها حضور پرشورتری خواهند داشت و جا دارد برحسب وظیفه از آنها تقدیر و تشکر نمایم که برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند.

رویانیان دربارهٔ حضورش در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصتی دست داد شب قبل به اردوی تیم پرسپولیس برویم و دیداری با اعضای تیم داشته باشیم. با آقای دایی نیز صحبت هایی داشتیم و داریم برای رفع مشکلات تیم یک کارهایی می کنیم. بنده بار دیگر از سرمربی تیم و همچنین شاگردانش تقدیر و تشکر می کنم که در این شرایط برای سربلندی پرسپولیس و هواداران از هیچ تلاشی دریغ نکرده و واقعا با تعصب و غیرتی مثال زدنی بعضی مشکلات را تحمل کرده و به فکر تکرار موفقیت ها و شادی هواداران می باشند. انشاالله که بتوانیم این صبوری و تلاش آنها را با اقداماتی که انجام می دهیم جبران کنیم و امیدواریم حمایت های لازم در این راه انجام شود.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.