رویانیان: اول ما پدیده اردبیلی را کشف کردیم نه فردوسی پور/ دایی گفت بفرستیمش روبین کازان

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان می گوید امین حاجی زاده قبل از اینکه از طریق برنامه ۹۰ معرفی شود ، از سوی باشگاه پرسپولیس شناسایی شده بود.

رویانیان در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دربارهٔ ستاره ۹ ساله تازه تیمش می گوید:« این بچه را چند ماه قبل و پیش از سفرمان به روسیه برای بازدید از باشگاه کازان در برنامه های رشد و توسعه باشگاه داشتیم. علی آقای دایی ما از طریق مربی این بازیکن روند پیشرفتش را زیر نظر داشت و با خانواده او آشنا شده بود. در کازان که بودیم آقای دایی شرایط کمپ این تیم را که دید با توجه به شباهت های فرهنگی که کازان با استان های آذری نشین خودمان و درصد بالای مسلمانی که دارد ، محیط این تیم را برای پیشرفت این بچه مناسب دیدیم. بنای مان هم این بود که با او قرارداد بلند مدتی ببندیم و بعد به این تیم اعزامش کنیم. »
او ادامه می دهد:« حتما می دانید که در بحبوحه آن سفر چه اتفاقاتی برای من افتاد و این قدر درگیر اتفاقات حاشیه ای شدیم که این قراردادمان به تاخیر افتاد. با این وجود ما شرایط اعزام او به تیم روسی را با دوردیف مطرح کرده بودیم که سرمربی تیم کازان است. بعد هم گذشت و فیلم بازی او از برنامه ۹۰ پخش شد. با پخش این تصاویر تازه همه به فکر او افتادند و ما هم به دنبال قراردادش رفتیم. این بازیکن را به عنوان یک سرمایه بلند مدت برای فوتبال ایران حمایت می کنیم. او فعلا در اردبیل می ماند تا دوره ابتدایی اش را با مربی خود تمام کند. بعد از آن برای دوره راهنمایی به همراه خانواده اش به تهران می آید. ما امکان اعزام او به تیم هایی در لیگ پرتغال ، ایتالیا ، اسپانیا و سوئد را داریم اما باید به جایی برای بازی برود که در تربیت فرهنگی اش هم کوتاهی نکرده باشیم. این بچه و بچه های دیگری که خانواده های شان آنها را به ما می سپارند در دست مان امانت می باشند. باید به فکر تربیت تحصیلی و اخلاقی شان هم باشیم. »
مدیر پرسپولیس می گوید قرار است پرسپولیس سالی ۵ استعداد ناب فوتبال ایران را زیر چتر حمایتی خود بگیرد:« همین امسال با تیمی پرتغالی قرارداد بستیم . ۳ بازیکن ما امسال به این لیگ رفتند تا خودی نشان بدهند . آنها اگر در بیرامار درخشیدند که ما از حق ترانسفر شان بهره مند می شویم در غیر این صورت دوباره به کشورمان بر می گردند. ما اما با این بچه ها مدام در ارتباطیم و در این دوره یکساله آنها را زیر نظر داریم. با خودشان و مربیان شان هر روز در تماسیم. رفتارهای شان را کنترل می کنیم تا خدای ناکرده دچار مشکل دوری از خانواده نشوند. این وظیفه ماست و نمی توانیم آنها را به امان خدا رها کنیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.