رویانیان: اگر یکی از شروطم عملی شود با انرژی بیشتری کار می‌کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

محمد رویانیان می‌گوید اگر یکی از شروطش برای ماندن در پرسپولیس عملی شود با انرژی بیشتری کار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ احتمال تشکیل نشست هیات مدیره در وزارت ورزش و بررسی شرایط او برای ماندن در این باشگاه اظهار کرد: من از این موضوع اطلاع نداشتم و از زبان شما می‌شنوم. منتظر تصمیم آنها هستم. فکر می‌کنم در بیانیه‌ای که صادر شد ما کمترین درخواست را از هیات مدیره و وزارتخانه داشتیم.

او ادامه داد: من رویانیان چیزی نمی‌خواهم. همه نگرانی و دغدغه من برای باشگاه است. این حق پرسپولیس و هوادارانش است که تکلیف مسائل مالی‌اش از سوی وزارتخانه مشخص شود.

رویانیان دربارهٔ حمایت ۸۳ پیشکسوت باشگاه از خود گفت: همین من را بیشتر نگران می‌کند. ما اگر بنا شد که بمانیم باید مشکلات باشگاه را درست کنیم. اگر من بمانم اما بازهم موانعی برای حل مشکلات سر راه باشد پس ماندن ما چه فایده‌ای دارد؟ باز هم می گویم برای خودم نمی خواهم بمانم بلکه پرسپولیس نیاز به حل مشکلاتش دارد.

او با بیان اینکه دو گزینه مدنظر خود برای پیوستن به هیات مدیره را فعلا اعلام نمی‌کند به ایسنا گفت: بعدا نام این دو نفر را به وزارت ورزش اعلام می کنم. باید ببینیم تصمیم وزارتخانه چیست. اگر یکی از خواسته‌های من عملی شود و قرار باشد من بمانم با انرژی بیشتری کار می کنم.

۴۵۴۵


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.