رویانیان بازگشت دنیزلی به ترکیه را رد کرد

محمد رویانیان که در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنادرباره تمایل دنیزلی برای فسخ قراردادومربیگری در ترکیه سخن می گرفت، افزود: دنیزلی به خاطر عمل جراحی همسر و وضعیت سخت پدر همسرش مجبور شد به ترکیه برود .

وی با اشاره به اینکه ‘ دنیزلی ‘ سرمربی این تیم بزودی به ایران باز می گردد و مساله فسخ قرارداد به هیچوجه مطرح نیست گفت: یک پرسپولیس تمام عیار تشکیل خواهم داد.

رویانیان گفت: به رغم میل باطنی و تنها به دلایل انسانی موافقت کردم تا دنیزلی چند روزی به ترکیه سفر کند.وی قبل از بازی فولاد بازگشته و احتمالا روز جمعه در تهران خواهد بود. اصلا موضوع فسخ قرارداد تا پایان سال وجود ندارد.

وی درباره اختلاف علی کریمی ومصطفی دنیزلی وتاثیر ان برتیم پرسپولیس گفت: تا جایی که اطلاع دارم، کریمی و دنیزلی هر دو می توانند باشند و هر دو می توانند بروند . لازم نیست که اختلافی باشد . برآوردهای ما حاکی است که اختلافی وجود ندارد و خود آنها نیز به این مساله اذعان کرده اند.

وی در باره اینکه با حضور دنیزلی بجای استیلی قرار بود، شرایط تیم پرسپولیس بهتر شود، گفت: دنیزلی تنها به خواست هواداران به این تیم آورده شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درادامه اظهار کرد:استیلی نمی توانست درآن شرایط به کارخود ادامه دهد.چون نمی گذاشتند روی نیمکت بنشیند. هواداران اجازه نمی دانند.

‘استیلی دیگر روحیه کاری نداشت و مجبور شد برود و بهترین گزینه و خواست هوداران هم در آن مقطع زمانی دنیزلی بود و آمد تا تیم خوب شود.’

از رویانیان درباره اظهارات دنیزلی مبنی بر کنارگذاشتن ۱۰ بازیکن پرسپولیس و بی انگیزه شدن آنان در ادامه رقابت های لیگ برتر سوال شد که پاسخ داد: دنیزلی گفته بود که ۱۰ نفر از مجموع بازیکنان حتی فوتبالیست هایی که اصلا تا الان بازی نکرده اند، کنار گذاشته می شوند، اما کلا این سخنان مطلوب نبود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سایت ها هم مطالب را خیلی بد منعکس کردند . البته چنین اظهاراتی تبعات منفی روی بازیکنان دارد.

وی گفت: شخصا با بازیکنان صحبت کردم و تصمیمی هم گرفته نشد که چه کسی می رود . تلاش شد تا این سخنان و تاثیرات منفی آن خنثی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره چگونگی تشکیل تیم پرستاره پرسپولیس برای فصل بعد گفت: قول داده ام تیم تمام عیار برای فصل بعد تشکیل دهم و این کار را خواهم کرد.

رویانیان اضافه کرد: مذاکراتی انجام شده و پیگیری ها در حال صورت گرفتن است. از نظر مالی و فنی و انتخاب بازیکن هیچ مشکلی فراروی باشگاه نیست. با دنیزلی هم حرف زده ایم .یک تیم از سه ماه قبل روی بازیکنان جوان داخلی و فوتبالیست های خارجی کار می کند .

‘ ما به دنبال ایجاد یک تیم عالی ، کامل و برتر در لیگ ایران و یک تیم قدرتمند در آسیا هستیم .’

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپایان این مصاحبه درباره تامین هزینه های سنگین وپرداخت مدیران قبلی پرسپولیس گفت : برنامه های اقتصادی و ایجاد شرکت های تجاری و بحث فروش کارت های هواداری با قابلیت ها و امکانات بسیار متنوع و جدید مد نظر است .

رویانیان گفت: برای نمونه دارندگان این کارت های هواداری دو یا سه ستاره می توانند هر وقت بخواهند برای هر بازی به طور رایگان وارد ورزشگاه آزادی شوند.

وی افزود که دارندگان این کارت ها می توانند بیمه شخص ثالث را که اجباری است برای خودروهای خود با تخفیف گرفته و یا به صورت قسطی حق بیمه پرداخت کنند.

وی خرید اینترنتی و فیزیکی برای دارندگان کارت ها در فروشگاه ها و ایجاد شرکت های سهامی و تجاری را از دیگر برنامه های پرسپولیس برای تامین هزینه ها دانست و گفت: تاپایان امسال پرسپولیس قادر خواهد بود مشکلاتش را برطرف کند.

آساق ** ۲۷۵ ** ۲۱۰۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۰۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.