رویانیان: بازیکن گرانقیمت ما قلیان می‌کشد

بینا- محمد رویانیان معتقد است عدم حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان تاثیری در شکست سرخپوشان نداشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست این تیم مقابل سپاهان در نهمین هفته لیگ برتر اظهار کرد: ژوزه و کادرفنی باید درباره این شکست پاسخگو باشند. من به استثناء نیلسون، جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی و محمد قاضی، بقیه بازیکنان و کادرفنی را ۱۰ درصد جریمه می‌کنم.
وی افزود: این کار را می‌کنم تا تیم از این وضعیت خارج شود. ضرورت دارد که در تیم ما به جوانان بها داده شود. یقین داشته باشید که کمیته فنی تشکیل می‌شود و اقدامات بعدی برای خروج تیم از این وضعیت انجام خواهد شد. من به خاطر این شکست به ژوزه کارت زرد نشان می‌دهم.
رویانیان در ادامه گفت: بازیکنی که یکی از بازیکنان گرانقیمت است، به قهوه‌خانه می‌رود و قلیان می‌کشد و در تمرین‌ها هم خوب کار نمی‌کند، این واقعا جای تاسف دارد و یا فردی را در پرسپولیس می‌بینیم که تیم را به هم می‌ریزد. آن چیزی که مشخص است ریشه اصلی نتایج کنونی پرسپولیس در بازیکنان و کادرفنی تیم است و آنها مقصرند.
وی در پاسخ به این سوال که بعضی از کارشناسان پس از خط خوردن علی کریمی از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس معتقد بودند که عدم حضور او می‌تواند به ضرر سرخپوشان تمام شود، به ایسنا گفت: ما در بازی‌های گذشته هم وقتی علی کریمی و کریم انصاری‌فرد را در ترکیب داشتیم، چند بار در خانه خودمان به تیم‌های ضعیف باختیم اما با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمان لیگ بود و حتی در خانه حریف بازی می‌کردیم. به نظر من این موضوع هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما سال گذشته هم با حضور علی کریمی چند بار با چهار گل بازی‌ها را واگذار کردیم. تیم ملی هم در لبنان با وجود کریمی و انصاری‌فرد باخت. باید هرطور شده مشکل تیم را حل کنیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.