رویانیان با انتقاد از عابدینی: او دوست ندارد پرسپولیس با مدیری غیر از خودش موفق شود

۱۴فروردین۱۳،

03-168.jpg

محمد رویانیان با انتقاد از صحبت‌های امیر عابدینی معتقد است عابدینی دوست ندارد پرسپولیس با مدیری غیر از خودش موفق شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا دربارهٔ اظهارات امیر عابدینی گفت: عابدینی الان مدیرعامل قانونی داماش نیست و با این اقدامات خود در این باشگاه جنگ قدرت به راه انداخته است. او نمی‌خواهد مدیری غیر از خودش در داماش باشد.

وی افزود: اظهارنظر عابدینی کاملا شخصی است. بر اساس اطلاعاتی که دارم مالکان داماش مدیریت این تیم را در اختیار می‌گیرند و احتمالا فردا آخرین بازی عابدینی خواهد بود. هرچند که همین الان هم از نظر قانونی مدیرعامل داماش نیست.

رویانیان در ادامه انتقاد از عابدینی گفت: او با جنگ قدرتی که به راه انداخته داماش و بازیکنان این تیم را از پول محروم کرده و کاری کرده که این باشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شود. عابدینی با این روحیه‌ای که دارد داماش را منهدم می‌کند. او همیشه بسیار راحت به خودش اجازه می‌دهد که دربارهٔ مسائل پرسپولیس صحبت کند. عابدینی می‌خواهد جنگ روانی به راه بیندازد و تصور می‌کند که بقیه هم مقابل حرف‌هایش سکوت می‌کنند اما مدیری نیستم که به خاطر خودم از حق و حقوق پرسپولیس بگذرم و جواب این حرف‌ها را ندهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: بدیهی است که وقتی عابدینی دربارهٔ مسائل پرسپولیس صحبت می‌کند، من هم مسائلی که دربارهٔ داماش می‌دانم را بگویم. بر هیچ کس پوشیده نیست که عابدینی دوست ندارد پرسپولیس با کسی به غیر از خودش موفق باشد. روحیه او همیشه این طور بوده و هواداران هم به این موضوع واقف می باشند. الان هم برای اینکه پرسپولیس با مدیری غیر از خودش قهرمان نشود دست به هر کاری می‌زند.

رویانیان همچنین گفت:‌ عابدینی با این کارها سبب می‌شود هیچ کس از بخش خصوصی دیگر رغبت نکند به داماش بیاید. او با این کارها داماش را به نابودی می‌کشاند، همان طور که گهر را دچار مشکلات عدیده و غیر قابل باور کرد. این بازی یا برد دارد یا باخت، اما عابدینی برای این بازی مشکل ایجاد می‌کند. با این حال ما برای هواداران گیلانی ارزش بسیاری قائلیم.

وی در پایان گفت: عابدینی اجازه بدهد که داماش نفس بکشد. او نباید کاری کند که این باشگاه از پول و امکانات محروم شود. اگر بسیار دوست دارد به پرسپولیس بیاید ما درها را برای او باز می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.