رویانیان: با جیره خودم در پرسپولیس ماندم/ جباری را می خواهیم/ هواپیمای مان فتوشاپی نیست

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان شایعه احتمال جدایی قریب الوقوعش از پرسپولیس را رد نکرد و گفت اگر از این تیم جدا شود به عنوان عضو هیات مدیره در جمع سرخ ها می ماند.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ محمد رویانیان در نشست مطبوعاتی خود در هواپیمایی قشم ایر برای معرفی رسمی هواپیمای اختصاصی تیمش گفت:« اینجا جمع شدیم تا به شما نشان دهیم هواپیمای مان فتوشاپی نیست. این هواپیما برای اینکه قرمز و پرسپولیسی شود ، ۳۰۰ کیلو رنگ نیاز داشت و بزودی از طرح اختصاصی ما رونمایی می گردد. فعلا برای ۲ سال این هواپیما را اجاره کردیم. این پرواز با برند پرسپولیس به همه جا می پرد. مهماندارانش یکدست قرمز می پوشند و پرسپولیسی ها برای سوار هواپیما شدن ، ۵ درصد تخفیف می گیرند. البته ما در این پرواز محصولات مان را هم می فروشیم. فکر می کنم این پرواز یک فرصت مناسب است و بالاخره همه پرسپولیسی ها حداقل یکبار سوار این هواپیما می شوند.»
او دربارهٔ بحث جدایی اش و اینکه شایعه شده بزودی از مدیریت تیم کنار می رود هم گفت:« ابتدا باید از مسئولان محترم ستاد کل تشکر کنم که گذاشتند من در این مدت در کنار پرسپولیس باشم. دو ماه قبل اگر از این تیم می رفتم زمان بدی بود چون تیم درگیر بازی ها بود ، شرایط هم مناسب نبود اما ما توانستیم تیم را بخوبی ببندیم. الان هفته هاست که تیم تمریناتش را مربی بزرگی مثل علی دایی آغاز کرده و شرایط مناسبی دارد. الان هم البته امیدوارم در کنار تیم باشم تا بتوانیم برنامه های مان را پیش ببریم اما اگر تصمیم به رفتن من باشد ، آن را با تمام وجود می پذیرم و اگر بخواهند هم مثل همیشه با تمام وجود به کارم ادامه می دهم.»
او ادامه داد:« البته اگر از مدیرعاملی هم بروم حتما در هیات مدیره حاضر خواهم بود تا برنامه های اقتصادی مان را برای رسیدن به درآمدزایی ادامه بدهم.»
رویانیان دربارهٔ شبکه تلویزیونی پرسپولیس و بحث غیرقانونی بودن آن هم گفت:« ما مخلص صدا و سیما هم هستیم اما بحث مان این است که ما برای ایرانیان خارج از کشور برنامه می سازیم و اصلا فعالیت داخلی نداریم. البته ما اعتقاد داریم که صدا و سیما یک نهاد انسان ساز است و احترامش بر همه ما واجب.»
سئوال خبرآنلاین از رویانیان دربارهٔ جباری بود که او گفت:« اگر استقلال این بازیکن را در لیست مازاد گذاشته باشد ف ما مجتبی را می خواهیم و همین حالا حاضر به مذاکره با او هستیم البته اسم مجتبی در فهرست دایی نیست اما اگر شرایط جذبش را داشته باشیم ف برای جذبش با دایی حرف می زنیم. با این وجود باید بگویم یک بازیکن هرچقدر هم که بزرگ باشد باید در چارچوب تیمی حرکت کند.»
رویانیان در ادامه از این گفت که می خواهد حقیقی را هم برگرداند اما در این باره که گفته شده انها حق ثبت قرارداد خریدهای شان را ندارند ، گفت:« من ماندم که کمیته انضباطی و فدراسیون از میان ۱۵ تیمی که بدهی دارند فقط رویما زوم کرده. در حالی که هنوز فدراسیون حق پخش و حق تبلیغات محیطی مان را نداده است. چطور آقایان فقط روی ما حساسیت دارند درحالی که تبلیغات محیطی را با قیمت ۱۸ میلیارد فروختند. اگر این حق را به ما می دادند ۱۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی می کردیم.این پول حق هواداران ۵۰ میلیونی استقلال و پرسپولیس است.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.