رویانیان: با خلعتبری و زاید توافق نرسیدیم

ایسنا: محمد رویانیان می‌گوید به سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس مهلت داده تا ساعت ۲۴ امشب درباره مبلغ پیشنهادی باشگاه تصمیم بگیرند و هر کدام که نظر نزدیک‌تری به باشگاه داشت به کمیته فنی معرفی تا در صورت تایید ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط سخنگو و رییس کمیته فنی معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی این تیم اظهار کرد: تا ساعت ۲۴ امشب هر کدام از سه گزینه‌ای که پیش از این مدنظر باشگاه بود‌ه‌اند، مهلت دارند قیمت خود را به مبلغ پیشنهادی پرسپولیس نزدیک‌تر کنند و در نهایت هر کدام که نظر نزدیک‌تری به پیشنها ما داشت به کمیته فنی معرفی خواهد شد تا در صورت تایید از طریق علی پروین ظرف ۲۴ ساعت آینده به هواداران معرفی شود.
وی همچنین گفت: هواداران به انتخاب ما اعتماد کامل داشته باشند. پیشکسوتان تلاش زیادی کردند و واقعا گل کاشتند و با همبستگی ویژه‌ای این بار به مدیریت باشگاه حداکثر کمک را کردند. اگر حمایت پیشکسوتان همچنان ادامه داشته باشد، مطمئن باشید که پرسپولیس بهترین باشگاه در آسیا خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره آخرین شرایط ایمون زاید و خلعتبری گفت: با این دو بازیکن بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌ایم. ایمون زاید برای ما شرط مالی گذاشته و هنوز به ایران نیامده است. ما دوست داریم بازیکنانی که پرسپولیسی و متعلق به این باشگاه هستند برای ما شرط نگذارند. من خودم به صورت تلفنی با زاید صحبت کردم اما او هنوز به ایران نیامده و این خوب نیست.وی ادامه داد: درباره خلعتبری هم باید بگویم که هنوز بر روی مبلغ به توافق نرسیده‌ایم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.