رویانیان: به دنبال بمب ترکاندن نیستیم/ می‌خواهیم یک تیم قوی بسازیم

عذرخواهی مدیرعامل پرسپولیس از مردم و رسانه‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جذب چند بازیکن جدید برای بمب تراکاندن نیست، بلکه برای ساختن یک تیم فوتبال قوی است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با بیان اینکه کری خواندن و استفاده از الفاظی مانند بمب ترکاندن در شأن مطبوعات و رسانه ها نیست گفت: به خدا قسم این حرف ها و صحبت ها باعث ضربه به جوانان می شود و اثرات منفی آن به مراتب بیشتر از خبرهای دیگر است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: ما به دنبال یک گفتمان جدید در فوتبال هستیم و بر همین اساس پیش از این نیز تاکید کردم که در کری خواندنی ها استفاده از الفاظی مثل بمب و موشک باعث تخریب روحیه می شود و نباید از این الفاظ استفاده کرد و حتی خودم نیز به خاطر اینکه در گذشته از چنین عباراتی استفاده کرده بودم، از مردم و رسانه ها عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: بعضی رسانه ها با استفاده از چنین کلماتی، هم مدیران باشگاه و هم هواداران را آزرده می کنند. آیا می ارزد که با توجه به این موارد، چنین عباراتی تیتر یک روزنامه ها شود بیان چنین کلماتی باعث تخریب روحی و روانی تیم می شود.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه افزود: استفاده از چنین الفاظی باعث تخریب مدیران مسلمان، پر تلاش و ارزشمند باشگاه ها شود. به عنوان مثال تیمی مثل استقلال با توجه به خریدهایی که در فصل های گذشته داشته است، چه چیزی کم دارد که بخواهد به کم کاری و عدم ترکاندن بمب در نقل و انتقالات متهم شود؟ پرسپولیس هم اگر چند بازیکن فوتبال را به خدمت گرفته است برای بمب ترکاندن نیست، بلکه برای ساختن یک تیم فوتبال قوی است.

محمد رویانیان در پایان ادامه داد: من امیدوارم روزنامه ها و باشگاه پرسپولیس با همراهی با هم کمک کنند که ادبیات جدیدی وارد فوتبال ایران شود. به خدا قسم این حرف ها به جوانان ضربه وارد می کند و خواهش می کنم از اینگونه کلمات استفاده نشود، چون اثرات منفی آن به مراتب بیشتر است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.