رویانیان: رضایتنامه حقیقی را تا ۴۸ ساعت آینده دریافت می کنیم

۰۱م آذر ،

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از توافق با رضا حقیقی و پرداخت مبلغ مورد توافق با باشگاه فجر سپاسی تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محمد رویانیان در گفتگو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: از نظر قرارداد و توافق قبلا با رضا حقیقی و باشگاه فجر سپاسی به توافقاتی دست یافته بودیم. امشب نیز مجددا توافقاتی داشتیم اما رضا حقیقی هافبک تیم فجر سپاسی به سبب رعایت مسائل اخلاقی این موضوع را موکول به دریافت رضایتنامه کرد و مقرر شد قرارداد رسمی پس از دریافت رضایتنامه به امضاء باشگاه پرسپولیس و این بازیکن برسد.

وی افزود: ما توافقاتی با باشگاه فجر سپاسی داشتیم و آمادگی خود را برای دریافت رضایت نامه بر اساس توافقات بعمل آمده، امشب کتبا اعلام کردیم و انشاءا… ظرف ۴۸ ساعت آینده رضایتنامه این هافبک توانمند را دریافت خواهیم کرد و قرارداد رسمی را به امضاء خواهیم رساند.

رویانیان تصریح کرد: جا دارد بار دیگر از مدیر عامل و سرمربی محترم باشگاه فجر سپاسی که به توافقات پایبند ماندند تشکر کنم و همچنین خوشحالم که این بازیکن به باشگاه قبلی خود وفادار بوده و مسائل اخلاقی و حرفه ای را به خوبی رعایت می کند.

رویانیان تاکید کرد: ما برای تقویت تیم پرسپولیس براساس درخواست های سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد و امیدواریم پرسپولیس فاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدول را کاهش داده و انتظارات به حق هواداران را با ادامه دادن روند کنونی برآورده نماید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.