رویانیان: صالحی‌ امیری می‌خواهد استقلال و پرسپولیس خودکفا و درآمدزا باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسولیس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از نگاه ویژه سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس بسیار خوشحالم و امیدوارم در سایه این نگاه مثبت اتفاقات خوبی رخ دهد.

محمد رویانیان دربارهٔ نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر صالحی امیری دربارهٔ خصوصی سازی پرسپولیس نظرات و دیدگاه های بسیار خوب و راهگشایی داشتند و آنها را در جلسه امروز مطرح کردند و ما امیدواریم که با اجرایی شدن این موضوع باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به سرعت بتواند به این هدف رسیده و بسیاری از مشکلات آن حل و فصل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اراده آقای صالحی امیری و نگاه تازه در وزارت ورزش و جوانان این است که پرسپولیس و استقلال از وضعیت ۱۰۰ درصد دولتی بودن و وابستگی به دولت خارج شده و به باشگاهی مستقل، خودکفا و درآمدزا تبدیل شوند. آقای صالحی امیری در این نشست راهکارهای مد نظر را مطرح کردند و دستورات لازم را نیز دادند.

آقایان کیومرث هاشمی و سجادی و اعضای محترم هیئت مدیره نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند و بر اساس دستور آقای صالحی امیری مقرر شد کارگروه و ستادی در وزارت ورزش تشکیل شود تا پس از بررسی راهکارهای موجود یکی از روش‌های مد نظر برای خروج پرسپولیس از وابستگی به دولت و یا خصوصی سازی کامل آن اجرایی شود.

رویانیان در پایان گفت: ما نیز گزارش کاملی از عملکرد و مشکلات فوتبال ایران و اینکه در فوتبال ما باشگاه‌ها هزینه بر بوده و درآمدزا نیستند، عنوان کردیم و مسائلی را دربارهٔ اقتصادی شدن فوتبال که خود به خود مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل و فصل می کند مطرح کردیم . مهم این است که اراده و دیدگاه خوبی جهت خروج پرسپولیس و استقلال از وابستگی به دولت در وزارت ورزش و جوانان حاکم است و اگر ما در این کارگروه ها بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم شاهد شکوفایی و تحول بنیادین در پرسپولیس خواهیم بود. در مجموع بدون تعارف باید بگویم دیدگاه های آقای صالحی امیری بسیار عالی بوده و به نظر می‌رسد در صورت حمایت دولت، مجلس و ورزشی‌ها از ایشان شاهد تحولات بسیار خوب و فوق العاده‌ای در ورزش خواهیم بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.