رویانیان: من مرد فوتبال نیستم/امیدوارم وزارت ورزش با استعفایم موافقت کند

۲۶م دیماه ،

13-468.jpg

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر استعفایش از مدیریت این باشگاه می‌گوید امیدوار است وزارت ورزش با استعفایش موافقت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن که رویانیان ظهر امروز در گفت‌وگو با ایسنا از استعفایش از ستاد سوخت و مدیریت باشگاه پرسپولیس خبر داد، در بعضی رسانه‌ها نقل‌ قول‌هایی انتشار یافته که استعفای رویانیان را با ابهاماتی روبه‌رو می‌کرد، اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در کنار ستاد سوخت از مدیریت باشگاه پرسپولیس استعفا داده است.

او یکی از دلایل استعفایش را قانون منع تصدی دو شغل عنوان کرد و گفت: از باشگاه پرسپولیس هم استعفا داده‌ام چرا که من مرد فوتبال نیستم. متاسفانه فقط از من می‌پرسند که پول را از کجا می‌آورم. در حالی که نشده کسی از فتح‌الله‌زاده بپرسد این پول‌ها را از کجا می‌آورد.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس شرکت تجاری دارد و از این طریق منابع مالی را تامین می‌کند.

او در پایان گفت‌وگوی خود با بخش خبری ۲۰:۳۰ در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید با استعفایتان موافقت شود و اگر این اتفاق بیفتد دل‌تان برای فوتبال تنگ نمی‌شود گفت: امیدوارم با استعفایم موافقت کنند و اگر دلم برای فوتبال تنگ شد از تلویزیون مسابقه‌ها را تماشا می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.