رویانیان: مهدوی‌کیا فردا نگین درخشان پرسپولیس خواهد بود

۱۴اردیبهشت،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: فردا مهدی مهدوی‌کیا نگین درخشان پرسپولیس است و ان‌شاءاالله هواداران پرسپولیس قهرمانی تیم محبوبشان را جشن می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رویانیان در گفتگو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس در این رابطه افزود: امیدوارم یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم و در پایان، هواداران پرسپولیس قهرمانی تیم محبوبشان را جشن بگیرند. تیم پرسپولیس با درایت کادر فنی، همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران برای برتری مقابل تیم خوب سپاهان تلاش خواهد کرد.

وی افزود: از هواداران می‌خواهیم همانطور که با حمایت خود تاثیر بسیار بسیاری در راهیابی به فینال جام حذفی داشتند، فردا نیز با حمایت همه جانبه از تیم پرسپولیس، نقش آفرین شده و از تیم محبوبشان تا پایان بازی و به صدا در آمدن سوت پایان حمایت کنند. حمایت هواداران تا ثانیه‌های پایانی و تشویق همه جانبه می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در به حرکت در آمدن تیم داشته باشد.

رویانیان دربارهٔ مهدی مهدوی‌کیا گفت: می‌خواهم به هواداران پرسپولیس بگویم برای مهدوی‌کیا یک برنامه معقول و منطقی در نظر گرفته شده است. فقط همانقدر بگویم که هواداران مراقب باشند و فریب نخورند. برای مهدوی‌کیا باید سنگ تمام گذاشت. فردا مهدوی‌کیا در کنار پرسپولیس خواهد بود و هواداران با تشویق او و کلیه اعضای تیم، روزی بیاد ماندنی را رقم خواهند زد.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: هواداران نگران هیچ چیز نباشند. پرسپولیس آماده یک بازی جوانمردانه و مقتدرانه است و ان‌شاءالله فردا هواداران پیروزی تیم محبوبشان را جشن خواهند گرفت. دربارهٔ مهدوی‌کیا هم باید بگویم او هرگز از یادها و قلب‌ها نخواهد رفت.

محمد رویانیان گفت: کاپیتان پرسپولیس فردا نگین درخشان پرسپولیس است. مهدی یکشنبه در کنار تیم و هواداران خواهد بود و ما یک برنامه منطقی و معقول را برای او در نظر گرفته‌ایم که بر اساس عرف فوتبال دنیا خواهد بود. علاوه بر این با جدیت بازی پرسپولیس و هامبورگ را پیگیری خواهیم کرد. قرارداد همکاری بین باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران به امضاء رسیده و علاوه بر اینکه هواداران یک روز بیاد ماندنی را رقم می‌زنند، در آینده نیز برای کاپیتان با اخلاق پرسپولیس یک بازی بیاد ماندنی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.