رویانیان: مُردیم این‌قدر از وزیر پیشنهادی حمایت کردیم/ امروز انتقالات پرسپولیس قطعی می‌شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

محمد رویانیان امیدوار است این بار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رای اعتماد بگیرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن جلسه‌ی مجدد مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: ما مُردیم این‌قدر از وزرای پیشنهادی ورزش تعریف کردیم. این یکی را دیگر خواهش می‌کنیم که نمایندگان رای اعتماد دهند. من مطمئنم مجلس حرف ورزشی‌ها را گوش می‌دهد. برای ما مهم این است که این وزارتخانه سر و سامان بگیرد و وزیر خود را پیدا کند.
او ادامه داد: رییس‌جمهور محترم هر فردی را معرفی کرد ما حمایت کردیم چرا که همه‌ی ورزشی‌ها منتظر روی کار آمدن وزیر می باشند و برای ما شخص مهم نیست. فکر می‌کنم این بار دیگر مجلس رای اعتماد بدهد.
رویانیان دربارهٔ‌ی آخرین جزییات دیدار دوستانه با ستارگان میلان گفت: در حال حاضر قائم‌مقام و مدیر امور بین‌الملل باشگاه در میلان می باشند و مذاکرات اولیه انجام شده است. فقط اسپانسری که در ایران پذیرفته در برگزاری این بازی به ما کمک کند امیدوارم این هفته قسمت اولیه پول را به باشگاه پرداخت کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: در اوایل هفته‌ی آینده نام اسپانسرهای این بازی را هم اعلام خواهیم کرد و از سوی دیگر فهرست بازیکنان تیم ستارگان میلان که طی نامه‌ای به باشگاه اعلام شده است به اطلاع هواداران خواهد رسید.
او هم‌چنین دربارهٔ‌ی دیدار خود با سفیر ایتالیا به ایسنا گفت: دیدار خوبی داشتیم. او علاقه‌مند بود که ما نه تنها با باشگاه میلان بلکه با کل فوتبال ایتالیا همکاری تنگاتنگی داشته باشیم و از او خواهش کردیم که در این زمینه‌ها پرسپولیس را حمایت کند. ضمن این‌که مسوولان برای ویزای تیم ملی جوانان برای سفر به ایتالیا در حال اقدام می باشند که او قول مساعد داد کار آنها زودتر انجام شود.
رویانیان با اشاره به این‌که نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم‌فصل تا پایان امروز نهایی می‌شود، گفت: تا عصر جمعه مشخص می‌شود که چه بازیکنانی به پرسپولیس می‌آیند و چه اشخاصی از جمع ما جدا می‌شوند. تا بعدازظهر صبر کنید و منتظر خبرهای بعدی باشید.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.