رویانیان: می‌باختیم هم ناراحت نمی‌شدم / گل‌محمدی و شاگردانش دل هواداران را شاد کردند

۱۰م دیماه ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی باخت برابر فجر سپاسی هم مرا نارحت نمی کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان گفت: آقای یاوری در این مدت قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ نشان داد که یک سرمربی شجاع، مقتدر و نترس است.

وی ادامه داد: او و تیم فجر سپاسی به تیم‌های دیگر لیگ کمک بسیاری کردند. این مرام آقای یاوری وقتی کامل شد که وی قبل از آغاز بازی با من تماس گرفت و گفت که تیم ما هرچه نیاز دارد، اعلام کنیم تا آنرا فراهم کنند. او و باشگاه فجر سپاسی در نهایت محبت را نسبت به تیم ما داشتند و این حرکت آقای یاوری نشان داد که او یک پهلوان است و به همین سبب می گویم که اگر به یک پهلوان ببازیم، نباید ناراحت باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، افزود: من از صمیم قلب از آقای یاوری و جناب آقای جعفری که ایشان هم تماس گرفته بودند، تشکر و قدردانی می کنم. این نتیجه هیچ چیز از ارزشهای باشگاه و تیم کم نمی‌کند و مردم شیراز حتما به چنین مجموعه ای افتخار می کنند. من نیز به احترام آنها و شهید سپاسی و مردان پهلوان این تیم در اولین فرصتی که به دست بیاید به شیراز خواهم رفت تا از نزدیک با مسوولین باشگاه و آقای یاوری دیدار کنم.

رویانیان در ادامه با اشاره به پیروزی سرخپوشان تصریح کرد: به گل‌محمدی و بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. آنها زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند. روند خوبی را ذر تیم شاهد هستیم که حاصل آن دو پیروزی از سه بازی اخیر بوده است.

تیم بدون حاشیه و مشکل کار می‌کند و رفاقت و همدلی خوبی را در تیم شاهد هستیم. از بازیکنان می‌خواهیم تحت هدایت سرمربی خود با همین همت و تعصب در بازیهای بعدی حاضر می شوند و شادی هواداران را رقم بزنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.