رویانیان: می‌خواستم استقلالی‌ترین ستاره فوتبال دنیا را پرسپولیسی کنم

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

رویانیان: می‌خواستم استقلالی‌ترین ستاره فوتبال دنیا را پرسپولیسی کنم

سه شنبه ۱۸ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره اتفاقی می‌گوید که قرار بود دو سال قبل بیفتد اما نیفتاده است؛ درباره آمدن مارادونا به تهران. او می‌گوید: «آن موقع همه کارها را کرده بودیم. قرار بود مارادونا بیاید و برای آوردنش هم برنامه داشتیم. تمام مراحل را پیش برده بودیم اما دلال‌ها همه چیز را خراب کردند. یک‌دفعه او حرفش عوض شد و رقمی گفت که عملی نبود.»

دلیل این تغییر قیمت چه بود؟ مدیر وقت پرسپولیس می‌گوید: «بعد از دو سال چه سوژه‌ای را پیدا کردید و نبش قبر می‌کنید. راستش نمی‌دانم چه بود اما یک سری واسطه این وسط بودند که قیمت بالایی را گفتند. ما هم دیدیم با این اعدادی که آنها می‌گویند ارزش ندارد مارادونا را بیاوریم.»

این بالا رفتن خواسته مارادونا آیا به ماجرای ملاقات با احمدی‌نژاد ربطی داشته؟ رویانیان تکذیبش می‌کند اما طرف آرژانتینی این ظن را داشته و اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس هم در آن سال‌ها همگی از نزدیکان رئیس دولت بودند. رویانیان اما در این باره می‌گوید: «شما که می‌دانید من بعد از اختلاف نظر با یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور در لیست مغضوبان قرار گرفتم. من که به دستور او و هیأت مدیره‌‌اش برکنار شدم. من اصلاً برنامه‌ای نداشتم که دیداری بین رئیس‌جمهور و مارادونا بگذارم. برنامه ما برای این سفر، یک سفر ورزشی بود. هیأت‌مدیره هم معمولاً درباره کارهای ورزشی ما دخالتی نمی‌کرد.»

او در پاسخ به این سؤال همراه با شوخی که چرا برای جهانی کردن تیم‌‌تان به دنبال آبی‌ترین ستاره فوتبال دنیا رفته‌‌اید، می‌گوید: «اتفاقاً می‌خواستم لباس قرمز تن مارادونا کنم و استقلالی‌ترین ستاره فوتبال دنیا را پرسپولیسی کنم تا بمب بزرگی در خانه فتح‌ا…‌زاده منفجر کنم و او را حسابی حرص بدهم که دلال‌ها نگذاشتند! البته این‌ها را برای شوخی با حاجی می‌گویم.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.