رویانیان: هنوز شانس متسو بیشتر است/ ماه رمضان بازی نگذارید/عزیز محمدی: عربها هم ماه رمضان بازی می کنند ؛ این همه مردم کار سخت می کنند با زبان روزه

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان که روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود درباره مربی گفت:« همچنان متسو ولویت اول ماست. اصلا با او تمام کرده بودم ولی یکسری اتفاقات همه چیز را به هم ریخت.» بهرام شفیع که عزیز محمدی مهمانش بود ، گفت:« حتما موهای بلندش منشوری بوده » که عزیز محمدی گفت:« چه ربطی به موهایش دارد ؟ آنها خودشان در تمرین شان برای متسو مشکل ساختند.کسی در داخل با مربی خارجی مشکلی ندارد.»

سپس رویانیان درباره ماه رمضان حرف زد و گفت:« ما هم مثل کشورهای عربی باید این لیگ را در ماه مبارک تعطیل کنیم. فردا نامه ای را در این باره به سازمان لیگ می نویسیم.» عزیز محمدی که عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون است پاسخ داد:« این کار امکان ندارد چون کنفدراسیون اصرار دارد بازی ها برگزار شود. بازی ها بعد از افطار است و حتی در کشورهای عربی هم بازی ها برگزار می شود.»

 رویانیان دوباره گفت:« یعنی چه که نمی گذارد؟ امثال من را ببرید ما آنجا چانه زنی می کنیم. باید بازیکنان بتوانند در این ماه به عبادت بپردازند.»

 و دوباره محمدی گفت:« جناب رویانیان ؛ خیلی از مردم کارهای سخت می کنند و روزه هم می گیرند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.