رویانیان: پرسپولیس بیماری به نام تفرقه دارد/ نه با ژوزه شوخی دارم نه با کریمی

مدیرعامل پرسپولیس معتقد است در تیم پرسپولیس بیماری به نام تفرقه وجود دارد و باید هرچه سریعتر این درد را درمان کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان پس پایان بازی مقابل  آلومینیوم در جمع خبرنگاران درباره بازگشت علی کریمی و این که از بین کریمی و سرمربی تیم طرف کدام را می‌گیرد، گفت: این موضوع را در جلسه ای که با کریمی داشتم از خودش پرسیدم که اگر بین سرمربی و بازیکن اختلاف پیش آید چه تصمیمی می‌گیرد که گفت اگر سرمربی مقصر باشد به سرمربی تذکر می‌دهم، کریمی از من پرسید که اگر مانوئل ایراد داشت چی میکنی که من گفتم بی‌جهت از کسی دفاع نمی کنم. 

وی افزود:‌ من یک ایرانی‌ام و جان را هم برای مربیان ایرانی می‌دهم اما هم اکنون مربی خارجی آورده‌ام و به او پول داده‌ام، برخی ها از هفته دوم شروع کردند به تخریب پرسپولیس، از دومین بازی از داخل و بیرون تیم شروع به زدن تیم کردند، این کارها خوب نیست.

رویانیان تصریح کرد: بهترین بازیکنان را گرفته‌ایم و من نمی‌دانم سود زدن پرسپولیس به چه کسی می‌رسد، کریمی یک پرسپولیسی واقعی است و من او را قبول دارم، در تیم ما  هیچ بازیکنی نمی‌خواهد کم‌فروشی کند اما به دلیل اتفاقاتی که افتاده روحیه تیم به هم ریخته و اختلاف به وجود آمده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌ با کی‌روش گفت: کی‌روش از من ناراحت بود که در مصاحبه‌ای گفته بودم ملی‌پوشان وقتی از اردو باز می‌گردند ذهن‌شان آسیب دیده‌ است؛ او همه چیز را برای من تشریح کرد و من از او عذرخواهی کردم ، پس از این صحبت احترامم به سرمربی تیم ملی بیش از پیش شد، کی‌روش مربی بزرگی است و به او گفتم صددرصد حمایتش می‌کنم.

وی افزود: با کی روش به تفاهم رسیدیم و در مورد اختلافاتی که در تیم ما ایجاد شده حرف زدیم، با اطمینان می‌گویم کی‌روش به خاطر مانوئل ژوزه بازیکنان پرسپولیس را تحریک نکرده و این حرف حق است که بگویم و به همین دلیل از همین‌جا از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم.

رویانیان اذعان کرد: قرار شد با کی‌روش نشستی برگزار کنم چون اکثر بازیکنان پرسپولیس نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده‌های دیگر هم ملی‌پوش هستند و طبیعی است که برای روحیه بهتر تیم از او مشورت بگیرم،در سال ۵ ماه این بازیکنان در تیم ملی هستند، پس ما و کی‌روش باید به یکدیگر کمک کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که ریشه اختلاف علی کریمی و مانوئل ژوزه از کجاست، گفت: از هفته دوم پی به ایجاد تفرقه در تیم بردم در  هفته پنجم این تفرقه به اوج خود رسید  اما به خاطر دربی وارد عمل نشدم و چشم پوشی کردم و به همه تذکر دادیم اما خود ژوزه در این هفته ها مسائلی را دید که باعث واکنش وی شد؛  اگر شما یک چوب خشک هم باشید از برخی برخوردها ناراحت می‌شوید.

رویانیان در ادامه گفت: متاسفانه در تیم پرسپولیس بیماری به نام تفرقه وجود دارد و ما باید هرچه سریعتر این درد را درمان کنیم.

وی اضافه کرد: شخصیتی مثل کریمی که بازیکنی ارزشمند است باید بیشتر مراقب رفتارش باشد، ناراحتی و نگرانی‌ام از علی کریمی همین است و اصلاً کاری به ناراحتی ژوزه ندارم و هنوز هم با وی در مورد کریمی حرف نزدم.

رویانیان در مورد این که گفته می‌شود فدراسیون‌‌ به خاطر کی روش دوست ندارد ژوزه در پرسپولیس نتیجه بگیرد، گفت: هر کاری که می کنم با عشق است و موفق می‌شوم اما نمی‌دانم در فوتبال چه کاری انجام دهم. هر کجا را محکم نگه می‌دارم حای دیگری صدایش در می آید؛ همه کار می‌کنیم اما از صد جای دیگر ضربه می‌خوریم .این به این دلیل است که فوتبال حاشیه امنیت و سلامت ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان راجع به علی کریمی یادآور شد:‌ کریمی بازیکن بزرگ و فرزند پرسپولیس است و حتی اگر در پرسپولیس نباشد نمی‌گذارم او را خراب و با شخصیتش بازی کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.