رویانیان: کریمی می‌تواند برگ برنده تیم ملی باشد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به واسطه بروز مشکلاتی بین کریمی و تیم پرسپولیس نمی توان از تجربیات ارزشمند این بازیکن به سادگی گذشت.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان در گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: اینکه علی کریمی به واسطه مشکلات بوجود آمده او و تیم پرسپولیس مدتی است در تمرینات و میادین باشگاهی حضور ندارد سببی بر آن نمی شود که به سادگی از کنار تجربیات ارزشمند این بازیکن عبور نمود. توانایی ها و تجربه بین المللی و ۱۲۰ بازی ملی از علی کریمی بازیکنی ساخته است که می تواند در دیدارهای آتی تیم ملی بازیکن موثری برای کشورمان باشد و نمی شود به همین راحتی از این بازیکن چشم پوشی نمود.
وی افزود: باشگاه پرسپولیس هم علی کریمی را یکی از نماینده های خود در تیم ملی می داند و قویا از ادامه حضور کریمی در تیم ملی حمایت می نماید.
رویانیان در پاسخ به این سوال که بعضی عنوان می نمایند باشگاه پرسپولیس به واسطه مشکل بوجود آمده، مخالف ادامه حضور علی کریمی در تیم ملی است، گفت: چنین حرفی به هیچ وجه صحت ندارد. درست است که باشگاه طبق مقررات می تواند به واسطه مشکل بوجود آمده اقدام قانونی کند اما باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان چنین دیدگاهی نسبت به کریمی ندارد، بلکه ما معتقدیم کادر فنی تیم ملی نباید به واسطه عدم حضور کریمی در رقابت های باشگاهی به سادگی از کنار تجربیات و توانمندی های کریمی چشم پوشی کند.
مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح نمود: کریمی می تواند در دیدار های آتی، برگ برنده تیم ملی باشد. باشگاه پرسپولیس قویا از ادامه حضور کریمی در تیم ملی حمایت نموده و او را یکی از نمایندگان خود از تیم ملی می داند. کریمی اگر به تیم ملی دعوت نمی شد جای تعجب داشت چرا که گذشتن از توانمندی های او به ضرر تیم ملی خواهد بود.
رویانیان در پایان گفت: پس از گفت و گوی دسته جمعی بازیکنان با سرمربی پرسپولیس و چراغ سبزی که آقای ژوزه نشان دادند ماجرای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس حل شدنی است. البته در این مسیر کریمی هم باید اقدامات مثبتی داشته باشد و در کنار کادر فنی و سایر نفرات تیم تلاش کند تا تیم به جایگاه واقعی خود بازگشته و دل هواداران را شاد کند. بنده امیدوارم این ماجرا هر چه سریعتر و به خوبی و خوشی حل شود./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.