رویانیان: گفتم برو سر تمرین،گفت مگر دلقکم!

۲۸م آذر ،

خبرگزاری فارس:  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در طول چند مدت قبل سه بار به ژوزه گفتم سر تمرین برو اما گفت: مگر من دلقکم؟

 محمد رویانیان پس از حضور ژوزه در اردوی پرسپولیس اظهار داشت: قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم که چرا این آقا چند ساعت مانده به آغاز بازی در اردوی ما حضور پیدا می‌کند. اصلا هدفش چیست؟

وی افزود: در چند مدت قبل ۳ بار به او گفتم سر تمرینات ما حاضر شو، چون شما سرمربی میباشید. عین ۳ بار بر سر تمرینات حاضر نشد و به من گفت مگر من دلقکم.

رویانیان ادامه داد: همه می‌دانند هدف این آقا چیست اما کار این او اخلاقی نبود و قطعا کارش هدف‌دار است. تعبیر بسیاری از کار ژوزه می‌توان داشت و به نتیجه رسید که چرا ۳ بار قبل از حضورش در تمرینات اجتناب کرده اما امروز ۴ ساعت قبل از بازی به اردوی پرسپولیس می‌رود. حالا باید دست به کار شوم و تعیین تکلیف کنم.

وی خاطرنشان کرد: او باید جواب بدهد که چرا در جلسه کمیته فنی حضور نداشته و بدون هماهنگی من به کشورش رفته و یا چرا در تمرینات پرسپولیس با دستور من حضور پیدا نکرده اما امروز خواسته به هر طریقی به تیم ضربه بزند آن هم روز بازی. قطعا به این موضوع رسیدگی خواهم کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.