رویاینان استعفا بدهد تا راه استعفای ما هم باز شود/ رویاینان رئیس است بگوید، من می روم!

۱۶اردیبهشت،

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به اعتقاد من محمد رویانیان دو فصل برای نتیجه گرفتن فرصت داشت و باید فرصت را به دیگران بدهد.

محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هواداران از تیم پرسپولیس جام می خواهند و این مسئله ۲ فصل است که محقق نشده است و به اعتقاد من رویانیان می بایست فرصت را به دیگران بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: با وجود علاقه ای که به رویانیان دارم اما معتقدم مسئول و دارنده بیشترین سهم در ناکامی های پرسپولیس مدیر عامل این تیم است و پیشنهاد می کنم هرچه زودتر استعفا بدهد تا شخص دیگری مدیریت این باشگاه را در اختیار بگیرد.

وی همچنین در مورد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم گفت: یحیی هنوز جوان است و فرصت کافی دارد اما می بایستی از تیم های دیگر آغاز کند، تجربه کسب کند و بعد در خدمت پرسپولیس باشد.

نژادفلاح اشاره کرد: شکست پرسپولیس آنقدر تلخ بود که سبب شد مهدی مهدوی کیا و علی کریمی با این شکل از فوتبال جدا شوند و من به شخصه به عنوان یک عضو از خانواده پرسپولیس از این ۲ بزرگوار و همچنین هواداران عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: رویانیان رئیس ما است! اگر بگویند بروم به طور حتم می روم اما این قضیه ربطی به دو شغله بودن من ندارد و پیشنهاد ام این است که اگر وی استعفا بدهد راه را برای استعفای ما باز خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصمیم گرفتیم بزرگداشتی را برای بازیکنانی مانند علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی برگزار کنیم تا به نوعی جدایی شان از فوتبال با خاطره خوش باشد چراکه دیروز شأن آنها حفظ نشد.

نژادفلاح در پایان گفت: رویانیان را دوست دارم زیرا خدمات بسیاری انجام داده ولی هواداران فقط از پرسپولیس جام می خواهند و باید برای موفقیت این تیم هر کاری از دستمان برمی آید انجام دهیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.