رویای نافرجامی که داشتنش عیب نیست!

۱۸ام بهمن ،

میزبانی مسابقات آسیایی بوکس در روزهای بی‌پولی:

چندی پیش فدراسیون بوکس کشورمان برای میزبانی مسابقات آسیایی بوکس بزرگسالان درخواست داده بود درخواستی که البته با عدم پیگیری ایرانی‌ها تا به امروز نافرجام مانده و احتمال وقوعش نیز بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چندی پیش در حالی که قزاقستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان آسیا انتخاب شده بود، فدراسیون بوکس کشورمان نیز درخواست داده بود تا میزبانی این رقابت‌ها را داشته باشد این مسئله در حالی بود که این روزها فدراسیون بوکس با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

از آنجایی که میزبانی رقابت‌های آسیایی با حضور تیم‌های خارجی هزینه بسیاری می‌برد. در روزهایی که در بوکس ایران مسابقات لیگ به سبب کمبود بودجه برگزار نمی‌شود، مسئله میزبانی آن هم در سطح آسیایی و با حضور تعداد بسیاری بوکسور مسئله سختی است.

با این وجود فدراسیون بوکس با این درخواست برای میزبانی نشان داد که علی‌رغم مشکلات‌ فراوان مالی، نگاهی جامع به پیشرفت در آینده بوکس ایران دارد.

ولی طبیعی است که با این مشکلات زنجیروار مالی فدراسیون بوکس مسئله میزبانی را پیگیری نکند و به احتمال فراوان به صورت کلی این موضوع منتفی است.

اما به هر حال همین عنوان کردن و کاندیداتوری برای مسابقات آسیایی خود نمایانگر اتفاقی است که اگرچه در قبل تجربه‌اش کرده‌ایم ولی در حال حاضر همچون یک آرزو و رویاست که در این شرایط مالی تحققش در هاله‌ای از ابهام است داشتن چنین آرزویی عیب نیست.

میزبانی در مسابقات آسیایی یک پوئن مثبت برای هر فدراسیون بوکس است که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش سطح ارتباطات و همکاری میان این فدراسیون و دیگر کشورها شود ضمن اینکه به نوعی می‌تواند سکوی پرتابی برای هر کشور باشد. /ق
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.