«رویای گنجشک‌ها» پاییز به تلویزیون می‌آید

کارگردان سریال «رویای گنجشک‌ها» گفت: این مجموعه در حال حاضر آخرین مراحل فنی‌اش را می‌گذراند و قرار است سریال پاییزی امسال شبکه دو باشد.
راما قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر پخش سریال «رویای گنجشک‌ها» در پاییز امسال، ادامه داد: پخش این مجموعه در پاییز امسال از سوی تلویزیون به قطعیت رسیده و قرار است پنج روز در هفته بین ساعت ۲۱ و ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن برود‌. در حال حاضر هم مشغول ساخت آنونس و صداگذاری هستیم و چیزی تا پایان مراحل فنی‌اش باقی نمانده است.
وی با اشاره به پخش نشدن «رویای گنجشک‌ها» در ماه رمضان امسال و جایگزینی سریال «چمدان»، یادآور شد: تصویربرداری این مجموعه بیستم ماه مبارک رمضان به پایان رسید و ما کاملا آماده بودیم که این سریال در ماه رمضان به روی آنتن برود، اما بنا به دلایلی شبکه تصمیم گرفت «چمدان» را پخش کند.
این کارگردان دلیل ناراحتی‌اش از پخش نشدن «رویای گنجشک‌ها» در ماه رمضان را اینگونه مطرح کرد: نامه‌ای که به آقای ضرغامی جهت پخش شدن این سریال نوشتم به دلیل کم لطفی برخی دوستان نسبت به ما بود و از این ناراحت شدم که برخی‌ها پشت سرمان می‌گفتند دلیل پخش نشدن «رویای گنجشک‌ها» در ماه رمضان به این خاطر بود که گروه نتوانستند کار را برسانند و «چمدان» را جایگزین کردند، در حالی که ما کاملا آماده بودیم و این مساله خیلی مرا ناراحت کرد.
 
قویدل در پایان به ایسنا گفت: ما برای اینکه سریال «رویای گنجشک‌ها» را به پخش در ماه رمضان برسانیم، خیلی زحمت کشیدیم اما این سریال به روی آنتن نرفت؛ البته این حق طبیعی مدیران تلویزیون و صدا و سیما است که درباره‌ی پخش برنامه‌ها تصمیم بگیرند و اظهارنظر کنند اما تلخی این سریال همچنان با ما باقی ماند. با تمام این حرف‌ها من سعی کردم گروه را حفظ کنم و کار خوب پیش رود.
به گزارش ایسنا، سریال «رویای گنجشک‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی راما قویدل برای پخش از شبکه دو سیما در پاییز امسال در نظر گرفته شده است.
این مجموعه درباره‌ی خانه ایتام و سرگذشت کودکان و نوجوانی است که در این خانه‌ها زندگی می‌کنند. بازیگرانی چون علی نصیریان، کوروش تهامی، آزیتا حاجیان، سام درخشانی، گلاره عباسی‌،‌ ناصر ممدوح‌، ساقی زینتی‌، فرهاد بشارتی و … در آن حضور دارند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.