رویا پردیس یادداشت‌های خود را به استاد انتظامی رساند

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش «یادداشت های روزانه رویا پردیس» به کارگردانی ایمان بهروزی و نویسندگی امین بهروزی از جمعه ۲۸ تیر اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش « یادداشت های روزانه رویا پردیس» نوشته “امین بهروزی” و کارگردانی “ایمان بهروزی” از روز جمعه ۲۸ تیر، ساعت ۲۰:۴۵، به مدت ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸ هزار تومان در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود .

«نازنین احمدی» و «فرهاد تفرشی» بازیگران این اثر نمایشی می باشند و دیگر عوامل این اثر نمایشی “سعیده رمضان زاده” و “مهدی بهروزی” دستیاران کارگردان، “رضا رزم” طراح صحنه، “آلما صحراییان” و “آندیا عبدالرسول” دستیار طراح صحنه، “رضا بهجت” طراح نور، “سعیده رمضان زاده” طراح لباس، “منصوره رمضان زاده” و “آرزو آزادپور” عکاس و “امیر پاسنگی” روابط عمومی می باشند.

خلاصه داستان نمایش اینگونه است که؛ نمایش یادداشت های روزانه رویا پردیس، قصه جای خالی آدم هاست. روایتی ست از غریب ترین رابطه آدم های بسیار دور که جایی به هم می رسند. قصه، یادداشت های روزانه ایست که نهانشان می کنیم تا کسی از راه برسد و …


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.