رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی قرآن در برنامه شهرقران از رادیو قرآن

رادیو قرآن با برنامه شهر قرآن هرشب یک ساعت به طور زنده از نمایشگاه بین‌المللی قرآن رویدادهای مهم قرانی نمایشگاه را به اطلاع شنوندگان می رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، مسعودرضا  خالقی سردبیر این برنامه گفت‌: رادیو قرآن امسال هم مانند سال‌های گذشته در برنامه نمایشگاه بین‌المللی قران حضور فعال دارد واز شنبه ۲۴تیرماه تا آخرین روز نمایشگاه برنامه‌ای با عنوان «شهر قرآن» رابرروی آنتن می برد.

سردبیر و تهیه کننده برنامه “شهرقرآن” تصریح کرد: این برنامه شامل  بخش های متنوعی است که گروه های سنی مختلف رادربرمی گیرد وبه مسائل  متنوعی در زمینه های قرآنی و ماه مبارک رمضان می پردازد.

وی از بخش ویژه ای در این برنامه درخصوص هنرمندان خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه درنمایشگاه امسال معاونت هنری وزارت ارشاد نیز بخش های مختلفی را تدارک دیده است در برنامه “شهرقرآن” هرشب به معرفی یکی از برنامه های هنری-قرآنی و یا هنرمندان قرآنی خواهیم پرداخت.

خالقی گفت: در نمایشگاه بخش های مختلفی وجود دارد که در زمان کوتاه برنامه امکان معرفی کامل آنها نیست به همین علت  بخش گزارش مستند برای معرفی بخش ها درنظرگرفته شده است که گزارشگرشبکه باحضور  در کارگاه ها و بخش های  نمایشگاه و کارگاه های آموزشس و جلسات تربیتی به معرفی آنها می پردازد.

سردبیر “شهرقرآن” با اشاره به  رسالت اطلاع رسانی در این برنامه نیز گفت: در بخش اخبارمطبوعات و  خبرگزاری ها  فریال ترکاشوند مهمترین اخبارقرآنی نمایشگاه را به اطلاع شنوندگان می رساند.

وی ادامه داد: برنامه “شهرقرآن” کاری از گروه قرآن و اطلاع رسانی است که از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده پخش می‌شود و باتوجه به گفتگویی که در اولین برنامه با حجت الاسلام حمیدمحمدی داشتیم احتمال افزایش زمان این برنامه بنابر رویدادها و اهمیت موضوعات پیش آمده درنمایشگاه وجود دارد.

شایان ذکراست؛ علاقمندان  می توانند “شهرقرآن” را به سردبیری و تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی که به طور زنده از غرفه رادیو قرآن مستقر در مصلی امام خمینی(ره)  پخش می شود بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۰ ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت بشنوند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.