رویکرد انتقادی این اتحادیه در دوره دولت یازدهم پابرجاست

۲۶خردادماه،

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به اینکه مشی این اتحادیه همواره رویکرد انتقادی در سایه انصاف است، خاطرنشان کرد: رویکرد انتقادی اتحادیه در دولت یازدهم نیز پابرجا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت غیرت مند ایران مبارک باد بر شما، این پیروزی؛ چه شکوهمندانه جمهوریت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندید و چه عزتمندانه به مستکبران عالم “نه” گفتید؛ حلاوت شیرینی این انتخابات کام دشمنان نظام اسلامی را تلخ کرد. شما که با مشارکت بیش از ۷۲ درصدی مهر تاییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی و مشت محکمی بر دهان مدعیان دروغین دموکراسی کوبیدید و اثبات کردید این انتخابات رد ادعای مضحک تقلب و تحقق عینی مردم سالاری دینی است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن تبریک این پیروزی به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و رئیس جمهور منتخب اعلام می دارد، حماسه سیاسی با شکوه هرچه تمام تر محقق شد و ملت همچون همیشه به تکلیف خود عمل نمود و اکنون نوبت به تحقق حماسه اقتصادی است و این بار، مسئولان باید به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند. رقابت ها تمام شد و بر همگان واجب است تا رئیس جمهور منتخب را در مسیر “پیشرفت، عدالت و مقاومت” یاری دهند و ایشان نیز در همین مسیر گام بردارند؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل این آمادگی را دارد تا نقطه نظرات خود را در خصوص پیشرفت کشور با رئیس جمهور منتخب در میان بگذارد؛ انقلاب به پیش خواهد رفت تا پرچم این انقلاب به عدالت گستر گیتی داده شود.

جناب آقای حسن روحانی نیز بدانند، فراز بلند ۲خرداد۷۶ وحماسه های سوم تیر ۸۴ و۲۲خرداد ۸۸ و اکنون ۲۴ خرداد ۹۲ ثابت نموده است که ملت با کسی عهد اخوت دائمی نبسته است. و از ایشان خواستاریم برای پاسداشت عدالت و پیشرفت و در اوج ماندن این گفتمان با اتکا به رای مردم و قانون، بار مسئولیتی که مردم به دوش وی گذاشته اند با قدرت و مقاومت در برابر مستکبران به ثمر بنشانند و بدانند که هم چون قبل، پشتوانه و آرای مردمی روسای جمهوری تا زمانی پابرجاست که در خط امام، گفتمان انقلاب و منویات ولایت فقیه حرکت کنند.

مشی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل همانگونه که نشان دادیم در مواجه با همه مسئولان، چه در دولت آقای خاتمی و چه در دولت‌های آقای احمدی نژاد رویکرد انتقادی در سایه انصاف است؛ لذا رویکرد انتقادی اتحادیه در دولت یازدهم نیز پابرجا خواهد بود، آنجایی که در گفتمان انقلاب اسلامی گام بردارید از شما دفاع و در غیر این صورت انتقاد خواهیم کرد و همین جا اعلام می کنیم منتظر حضورتان در فضای دانشگاه ها هستیم و از جنابعالی دعوت می کنیم در نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در تابستان سال جاری، حضور بهم رسانید.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.