«روی دندان‌هایم نگین کاشته‌ام، چون زیباست»

کل-کل مهمان و کارشناس تلویزیون درباره نگین دندان

«روی دندان‌هایم نگین کاشته‌ام، چون زیباست» / پزشک مهمان سازمان: «آلودگی دارد» / دختر قهرمان دو: «بلدم تمیزش کنم» /
تلویزیون که پیش از این کمتر به موضوع زیبایی و جراحی‌های زیبایی می‌پرداخت، چند هفته‌ای هست که با برنامه گفت و گو محوری به نام «کافه سوال» خط قرمزهای قبلی خود را زیر پا گذاشته و موضوعات جالبی را به بحث و تبادل نظر می‌گذارد.

«روی دندان‌هایم نگین کاشته‌ام، چون زیباست»

به گزارش کافه سینما، طی هفته‌های گذشته اظهار نظرهایی بازیگرانی چون پرستو صالحی، بهاره رهنما و تینا آخوندتبار در مورد جراحی‌های زیبایی در این برنامه تلویزیونی سر و صدای زیادی به پا کرده بود، اما این بار حضور مریم توسی (دونده قهرمان کشورمان) و صحبت‌هایش در مورد کاشت نگین دندان جلوی دوربین تلویزیون خبرساز شده است.

ساعتی پیش مریم توسی در «کافه سوال» حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال مژده لواسانی (مجری برنامه) که آیا زیبایی لبخند برای زیباتر شدن لبخند و دندان‌هایت اقدام پزشکی کرده‌ای یا خیر گفت: «نه، عمل خاصی انجام نداده‌ام فقط یک نگین روی دندان‌های کاشته‌ام.»

توسی در پاسخ به این سوال مجری که پرسید چرا تصمیم به کاشت نگین گرفتی هم گفت: «به طور کلی به زیبایی اهمیت می‌دهم و فکر می‌کنم انسان در عین خوش پوش بودن در هر سنی باید زیبا باشد. من هم به زیبایی، مخصوصاً زیبایی دندان‌هایم اهمیت می‌دهم.»

او ادامه داد: «از این نگین هم به دلیل اینکه خوشگل است روی دندان استفاده کرده‌ام و فکر می‌کنم جلوه خوبی دارد.»

«روی دندان‌هایم نگین کاشته‌ام، چون زیباست»

این صحبت‌های مهمان البته با مخالفت مهمان دیگر برنامه که یک پزشک بود قرار گرفت. در ادامه برنامه مجری، نظر پزشک متخصصی که در برنامه حضور داشت را در مورد کاشت نگین پرسید که او گفت: «اگر قرار بود نگین در دهان من باشد، یک مقدار تمیز کردنش برایم سخت بود.»

توسی جواب داد: «تمیز کردنش زیاد هم سخت نیست. شاید اوایل کمی سخت باشد اما بعد از مدتی عادی می‌شود.»

دکتر حکمت هم در ادامه برنامه گفت: «این نگین‌ها گاهی باعث برهم ریختگی یکپارچگی دندان‌ها می‌شود و اگر خوب به آن رسیدگی نشود، به مرکز شروع پوسیدگی و تجمع باکتری‌ها تبدیل خواهد شد. فکر می‌کنم هر کاری را باید افرادی انجام دهند که می‌توانند از عهده آن بر بیایند…»

به نظر می‌رسد تلویزیون که معمولاً تک‌بعدی عمل می‌کرد، این روزها مشغول تمرین به نمایش گذاشتن تضارب آرا و به نوعی دموکراسی است. هرچند این تضارب آرا در «کافه سوال» و با موضوع جراحی‌های زیبایی این روزها در تلویزیون تمرین می‌شود اما می‌توان از آن به عنوان یک اتفاق خوب در تلویزیون یاد کرد.

کافه سوال برنامه گفت و گو محوری است که جمعه، شنبه و یک شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. تهیه این برنامه که در فصل اول به موضوع زیبایی و عمل‌های زیبایی می پرازد، به عهده سهیل سلیمانی است و مژده لواسانی اجرای آن را برعهده دارد.

ضمن اینکه تیتراژ این برنامه تلویزیونی با صدای مبین رسایی از دیشب روی آنتن رفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.