ریاست واحد شهر ری: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به جایگاه خود مباهات کنند

سه شنبه ۲۳ خرداد – ۱۱:۵۹:۰۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری، در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ضمن محکوم نمودن اهانت به امام هادی ( ع ) گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به حق و جایگاه خود مباهات کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، چراغعلی گفت: ” من به همه عزیزانی که، ایثارگری و استقامت منسوبین آنها موجب شده تا ما امروز در سلک و گروه ایثارگران قرار بگیریم تبریک می گویم” سپس ایشان ضمن تشریح مقام رفیع شهادت و ایثار، عنوان نمودند که این جایگاه قابل ستایش و افتخار است و دانشجویان شاهد باید با افتخار به این موقعیت نگاه کنند و سعی در حفظ ارزشهای شهدای اسلام را داشته باشند.
وی گفت: در دنیای غرب توهین به شخصیت های دینی مانند پاپ جرم است ولی به راحتی از بی احترامی به شخصیت های اسلامی می گذرند، به اسم آزادی توهین به ائمه می نمایند و ارزشهاواعتقادات را مورد هتک قرار می دهند که این مسائل بیش از پیش ما را در مقابل حفظ آرمانهای شهدا مسئول می سازد.
مراسم گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سالن خوارزمی دانشکده فنی و مهندسی واحد شهر ری برگزار گردید.که در این مراسم ریاست بنیاد شهید، جناب آقای نصر الله  و معاون فرهنگی، جناب آقای انتظامی و ریاست واحدشهر ری، معاونین و روئسای دانشکده ها حضور بهم رساندند. از موضوعات مطرح شده در این مراسم، بررسی جایگاه جانبازان و ایثارگران و مقام والای شهید و رفع موانع و مشکلات دانشجویان ایثارگر و شاهد و کمک به افزایش سطح ارتقاء کیفی این دانشجویان بود که در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه ریاست بنیاد شهید ضمن تائید صحبتهای دکتر چراغعلی و تشکر از همکاری این دانشگاه در اجرای برنامه یادواره شهدای دانشجو به بیان مشکلات بر سر راه جانبازان و آزادگان پرداختند.
 نصراله اظهار داشت:  با تاکید بر اینکه حداقل کاری که شما دانشجویان شاهد و ایثارگر میتوانید انجام بدهید، این است که سطح کیفی و تحصیلی خود را افزایش بدهید. وی افزود: دانشجویان عزیز شاهد، وامدار رشادت ها و جانفشانی های گذشتگان خود هستند و حداقل جبران این رشادت ها تحصیل وارتقاء سطح کیفی و علمی می باشد. لذا بنیاد شهید نیز از هرگونه حمایت در زمینه تحصیل برای شما عزیزان دریغ نمی نماید. ایشان همچنین از برگزاری گرد همایی های کیفی تر دیگری، در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر دادند.
 همچنین دکتر مشایخی، دبیر ستاد شاهد واحد شهر ری گفت: دانشگاه از تمام امکانات خود در راستای تحقق اهداف ستاد شاهد استفاده خواهد نمود و در پایان مراسم از شش دانشجوی شاهد تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۲۱۱۵۹۰۶۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.