ریشه تمرکز دسیسه‌های غرب،‌ بر انتخابات ریاست جمهوری‌ پیش رو چیست؟‌

۲۰م دیماه ،

نظریه پردازان غرب چنین القا می‌کنند که لیبرال دمکراسی،‌ تنها راه پیش روی بشریت است. اما مردم سالاری دینی که در جمهوری اسلامی متبلور شده مهر باطلی بر ادعای آن‌ها است. ادعایی که به مدد امیراتوری رسانه‌ای، کوشش می‌کنند، نزد افکار عمومی،‌ واقعی جلوه داده شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ جمهوری اسلامی ایران، نظامی مبتنی بر جمهوریت و دیانت است. جمهوریتی که در آن، ملاک، رای مردم است و دیانتی که بر شریعت اسلامی استوار است. این الگویی است که افزون بر ۳۰۰ سال در غرب و ۷۰ سال در شرق،‌ برای انکار این شیوه از اداره جامعه، داستان پردازی کرده‌اند. حال اما، افزون بر سه دهه است که جمهوری اسلامی نشان داده است نه فقط دیانت و سیاست با هم تعارضی ندارند که همانند دو بال می‌توانند جامعه را بسوی پیشرفت و تعالی مادی و معنوی هم  سوق دهند.

نظریه پردازان غرب چنین القا می‌کنند که لیبرال دمکراسی،‌ تنها راه پیش روی بشریت است. اما مردم سالاری دینی که در جمهوری اسلامی متبلور شده مهر باطلی بر ادعای آن‌ها است.  ادعایی که به مدد امیراتوری رسانه‌ای، کوشش می‌کنند، نزد افکار عمومی،‌ واقعی جلوه داده شود.

انتخابات پاشنه آشیلی است که غرب می‌کوشد در قرن بیست و یکم، از آن در چارچوب منظومه فکری خود استفاده کند. هرکجا، حاصل انتخابات، در چارچوب منافع استکبار باشد از آن استقبال می‌شود و هر کجا مغایر باشد،‌ از آن اعتبار زدایی می‌کند.

ریشه تمرکز دسیسه‌های قرارگاه استکبار،‌ بر انتخابات ریاست جمهوری،‌ پیش رو چیست؟‌   امپراتوری رسانه‌ای غرب، از چه شگردهایی،‌ برای فتنه انگیزی در انتخابات اتی استفاده می‌کند‌؟ راه‌های مقابله با عملیات روانی غرب بر ضد مردم ایران کدام است؟


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.