رییس بسیج هنرمندان کشور: تئاتر باید پیوند عمیقی با مردم داشته باشد

جمعه ۳۰ تیر – ۰۱:۰۳:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری اریا – رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: تئاتر و هنر نمایش باید پیوندی عمیق و ناگسستنی با مردم داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ‘حسین قنادیان’ در گردهمایی مسوولان انجمن های نمایش بسیج استان های کشور در بجنورد اظهار داشت: هنر تئاتر منحصر به افراد مرفه و متوسط به بالا نیست بلکه باید با تمامی اقشار ارتباط برقرار کند.
وی افزود: بعضا جشنواره ها و تئاترهایی در کشور برگزار می شود که مخاطب آن صرفا خود هنرمندان تئاتر و نمایش هستند که در این صورت پیامی انتقال داده نمی شود.
وی گفت: تئاتر باید آنقدر مردمی باشد که در مساجد و حسینیه ها و در خیابان ها برگزار شود تا بتواند نیازهای جامعه را پاسخ دهد.
قنادیان به برگزاری نخستین گردهمایی هنرمندان بسیجی کشور در بجنورد اشاره و ابراز امیدواری کرد از این طریق ظرفیت ها و استعدادها شناسایی شود.
وی افزود: در راستای معرفی هنرمندان تئاتر ویژه نامه ای با عنوان ‘نارنجستان’ نیز به چاپ خواهد رسید که هنرمندان شهرستانی و استانی در آن معرفی خواهند شد.
عضو شورای مرکزی تئاتر بسیج کشور نیز در این همایش، بر لزوم سرمایه گذاری در زمینه قشر کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: دامنه تئاتر و نمایش باید به نواحی روستایی و شهرستان های دوردست کشیده شود تا هنرمندان با استعداد این مناطق شناسایی شوند.
‘محمدعلی خبری’ اظهار داشت: باید در خدمت آرمان ها و ارزش ها باشیم و تئاتری به روی صحنه ببریم که مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده و ما را به اهدافمان برساند.
این همایش به مدت دو روز در تالار ‘عمارت مفخم’ بجنورد برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۲۲۰۳۰۰۰۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.