رییس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه: در صورت وجود مشکل، ثبت‌نام‌ها تمدید می‌شود

جمعی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه با اعلام وجود نقص در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، موسوم به سامانه «سجاد»، از مشکلاتی که به این واسطه در ثبت‌نامشان ایجاد شده، انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، این دانشجویان عنوان کردند که تمام کارهای مربوط به ثبت‌نام، انتخاب واحد، اعلام نمرات و غیره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراسرکشور از طریق این سامانه صورت می‌پذیرد، اما به دلیل تعدد مراجعین به این سامانه در این مقطع به دلیل اعلام نمرات، ثبت نام و غیره، این سامانه با مشکلاتی مواجه شده و قادر نیست امور مد نظرشان را انجام دهد.

به گفته این دانشجویان با وجود تمدید مهلت ثبت نام تا سوم مهر ماه، هنوز این نقص برطرف نشده و قادر به ثبت‌نام نیستند.

در این رابطه دکتر بیژن عباسی خزایی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کرمانشاه، در این خصوص گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وجود نقص در این سامانه بدست ما نرسیده است، با این وجود پیگیری خواهیم کرد که در صورت وجود نقص سریعا آن را مرتفع کنیم.

وی افزود: البته در این مقطع ترافیک مراجعین به سامانه و بار سامانه زیاد است. ضمن اینکه برخی مشکلات از سامانه نیست و بدلیل پایین بودن سرعت اینترنت واقع می‌شود.

عباسی خزایی عنوان کرد: اگر متوجه شویم مشکلی در ثبت‌نام دانشجویان استان ایجاد شده به مرکز منتقل خواهیم کرد و سعی می‌کنیم فرصت ثبت‌نام تمدید شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.